1

Onderwerp: Tommy tommy tommy.....leutig!!!

Tja een mannentaart.....altijd lastig! ik ben dan inspirateloos als ik een mannentaart moet maken... maar een overhemd vond ik een leuk idee....

Gevuld met advocaatmousse, chocostukjes en slagroom...

Hier komtie:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MFNUR6JC.jpg

Taartgroetjes Aniet!

Taartgroetjes Aniet!

2

Re: Tommy tommy tommy.....leutig!!!

Hippe opa met dat tommy hilfiger overhemd  ;)
Hij is erg leuk.

3

mmaas schreef:

Hippe opa met dat tommy hilfiger overhemd  ;)
Hij is erg leuk.

haha...ik geloof inderdaad dat hij dit overhemd niet in de kast heeft, maar vond hem gewoon leuk...

Taartgroetjes Aniet!

4

Super leuk zeg! Vooral de stropdas is erg netjes  :thumb:

5

Wat leuk, krijg meteen een leuk idee voor vaderdag. Mijn man heeft, schrik niet, veertig overhemden!!!!

6

Wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuw hij is echt gaaf!!!Hier ook altijd probleem met mannen taart.En hoe krijg je die kraag zo mooi rechtop??Mijn zoon keek even mee over mijn schouder en die roept zooooooooooooooooooooooooooo......nou compliment toch!!!! :Y

ik vind hem goed gelukt

8

appeliete schreef:

Wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuw hij is echt gaaf!!!Hier ook altijd probleem met mannen taart.En hoe krijg je die kraag zo mooi rechtop??Mijn zoon keek even mee over mijn schouder en die roept zooooooooooooooooooooooooooo......nou compliment toch!!!! :Y

Dankje dankje!! De kraag heb ik eerst een reep marsepein met tylose rond gezet (op z'n kant) en binnen in een ring gezet, zo laten drogen.
Toen op de taart gezet, en de kraag er aan vast gemaakt, met wat gepriegel, en gelijm...

Taartgroetjes Aniet!

9

aniet schreef:
appeliete schreef:

Dankje dankje!! De kraag heb ik eerst een reep marsepein met tylose rond gezet (op z'n kant) en binnen in een ring gezet, zo laten drogen.
Toen op de taart gezet, en de kraag er aan vast gemaakt, met wat gepriegel, en gelijm...

Knap gedaan hoor en thanx voor de uitleg...misschien voor vaderdag ;)

10

appeliete schreef:
aniet schreef:
appeliete schreef:

Knap gedaan hoor en thanx voor de uitleg...misschien voor vaderdag ;)

Ik heb inderdaad ook al voor vaderdag bestelling staan, opnieuw deze taart een paar keer.... :)

Taartgroetjes Aniet!

11

Hij blijft leuk het overhemd :Y

12

Siep schreef:

Wat leuk, krijg meteen een leuk idee voor vaderdag. Mijn man heeft, schrik niet, veertig overhemden!!!!

40......!!!!! :think: , jij kan deze taart dan wel maken voor vaderdag!!

Taartgroetjes Aniet!

13

het mooiste overhemd dat ik al gezien heb!

14

gaaf!

groetjes Leontine

15

leuk idee! en heel mooi gemaakt :)

16

Bedankt dames!!! :)

Taartgroetjes Aniet!