1

Onderwerp: ervaring met städter lelie plunger?

Hoi,
Ik ben van plan om de städter lelie plunger aan te schaffen, maar vroeg me af of je er ook echt mooie lelies mee kan maken of dat je daar echt veel handigheid voor nodig hebt, een beetje handigheid heb ik wel ;) . Dus de vraag aan jullie of het een goed plan is om deze te kopen.

Ik heb ook gekeken naar de exotic lilly cutter maar deze is volgens mij wel erg groot. Ik wil ze namelijk gebruiken bij een bruidstaart rond 30-25-20-15.

Iemand nog ideëen waar ik verder aan moet denken? Zelf dacht ik aan meeldraden, dust en de wilton lily nail set.

Alvast bedankt voor het meedenken,

groetjes Cindy

2

Re: ervaring met städter lelie plunger?

De stadter plunger zijn wel hele kleine lelies, en ook zijn dit geen lelie's op draad. Het is een soort calix die je naar elkaar toe vouwt.

De exotic litly cutter en de plungers van PME zijn losse bladeren die je op draad zet en daarna om de stamen heen in elkaar zet.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Re: ervaring met städter lelie plunger?

bedankt voor je reactie!

Ik zag dat er ook nog een iets grotere plunger is van städter, 10cm doorsnede, dan ga ik in ieder geval voor de grootste.

Ik heb een beetje rondgekeken op internet, maar bloemen op draad is toch wel een hele techniek, waar ik op dit moment geen zin heb om me er helemaal in te verdiepen. Dan houd ik het gewoon op wat simpelere lelietjes.