1

Onderwerp: mijn eerste boltaartje

dit is mijn eerste boltaartje in mijn blanda schaal
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VXUPVRBF-G.jpg             het is niet perfect maar ik ben er wel trots op de vulling is met bbr ik had niks anders in huis en kon niet wachten het roosje is ook mijn aller eerste en de toefjes ook mijn eerste met royal icing
feedback welkom

als ik dit taartje invries dan moet ik die zo in een plastick zak zonder bord of iets ????

2

Re: mijn eerste boltaartje

ik vries hem altijd in met een klein onder bordje die van karton
en dan in een plastic zak
sommige doen er ook een doos om heen maar met zak gaat het bij mij goed

3

mooi taartje, prachtige roos ook!
ik heb ook pas voor het eerst een boltaartje gemaakt en deze ingevroren op een kartonnetje en daaroverheen plastic keukenfolie. zelf zet ik er nog een  cakeboard onder voor de stevigheid (met plastic tafelzeil bekleed, anders wordt hij nat denk ik). ontdooien 24 uur van te voren in de koelkast, zonder plastic folie. ging prima én was lekker  :9 .

4

mooi boltaartje geworden en de technieken die je gebruikt hebt zien er goed uit hoor.
ik zou alleen wat meer kleur contrast hebben gebruikt tussen de toefjes en het bolletje. maar dat is persoonlijk denk ik

zoon met alergie voor koemelk en soya

5

je mag een taart ook op een bord invriezen. Ik doe dit altijd en het bord breekt niet. Wel plastic eromheen doen