1

Onderwerp: Even voorstellen

Hoi

ik ben Erika en ben 24 jaar, heb vorige week mijn eerste cupcakes gemaakt moesten met een toef botercreme worden maar de creme bleef slap blijkbaar is verkeerd gedaan dus op internet gaan zoeken en toen dit forum tegen gekomen, blijkt er een winkel dicht in de buurt te zitten dus dinsdag een nieuwe poging gewaagd dit maar met een toef van icing de toef werd mooi en iedereen vond het erg lekker alleen las ik later dat het niet echt is om een toef te maken dus vandaag maar weer even langs de leukste taarten geweest en het boek van rudolph gekocht :D kan nu al niet wachten om te gaan bakken hihi en me moeder wordt nu al gek van me gekochte spulletjes dus heeft een kastje voor me vrij gemaakt ;)

Zo dat was een heel verhaal sorry!

Groetjes Erika

2

Re: Even voorstellen

Hoi Erika, welkom op het forum! Veel bakplezier enne....laat je moeder maar vast wat meer ruimte maken :lol:  niet alleen het bakken is verslavend, maar ook al die leuke spulletjes! :Y

3

Re: Even voorstellen

Haha inderdaad kijk me ogen uit hier op het forum!
Ga me schoonzusje voor der verjaardag denk een workshop cupcakes geven dan heb ik mooi iemand om met me mee te gaan O-) ! Tot die tijd eerst maar wat proberen met toefen en het boek van rudolph maar die creaties met marsepein en fondant zien er echt super uit! :D