1 Laatst bewerkt door Leoniekebuck (02-05-2012 22:42)

Onderwerp: graag tips weet geen idee

Ik ben 17 mei Jarig en op die dag is het ook 11 jaar geleden dat ik voor de eerste keer mama werdt van een Dochtertje Mandy* helaas heeft ze maar 11 dagen bij ons mogen zijn nu kwam ik op het idee  om een taart(je) temaken want aan ons alle twee verbind maar omdat ik eigenlijk nog geen ervaring heb weet ik niet zo goed hoe ik het zal doen
wie heeft er tips ideeen het moet ook niet te moeilijk zijn

Re: graag tips weet geen idee

Nou kom ik er achter dat ik het in de verkeerde topic heb geplaats volgens mij hoord het bij decoreren

3

Heftig verhaal, maar misschien iets met een engeltje op de taart of een mooie vlinder... Ik hoop dat het een mooie taart wordt.

4

Wij hebben voor ons dochtertje een steentje met een ster er op. In de ster staat haar naam en de stralen schijnen op de woorden "voor eeuwig en altijd heit en mem (pappa en mamma) zelf zou ik dus een taartje maken waar in ieder geval als symbool voor haar een ster op zou komen. Ik denk dan aan bv een poppetje(ik dus) die kijkt naar een ster of die een ster in haar handen heeft.
Tsja ik weet niet of jullie een symbool voor haar hebben, een vlinder of zo. Misschien kan je een poppetje boetseren met een vlinder op haar hand....

wij hebben Nijntje op het zerkje staan zat ik ook al aan te denken

ik heb net deze mal  hier besteld voor op de taart
http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … p-548.html

de rest verzin ik er dan nog wel bij

7

Heftig verhaal leonike. Sterkte in ieder geval
Met dat engeltje erop wordt het vast een heel mooi taartje.
Je kunt het engeltje misschien wel op een wolk zetten en naar beneden laten kijken naar iets dat symbool staat voor jou.

zoon met alergie voor koemelk en soya