Onderwerp: Stroopwafel biscuit --> welke vulling past hierbij?
Tja, de vraag is duidelijk:
Ik heb een kapsel van stroopwafel-biscuit-mix, maar vraag me af welk vullingen hier lekker bij zijn?
Hebben jullie tips?
Gr. Jeske
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stroopwafel biscuit --> welke vulling past hierbij?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tja, de vraag is duidelijk:
Ik heb een kapsel van stroopwafel-biscuit-mix, maar vraag me af welk vullingen hier lekker bij zijn?
Hebben jullie tips?
Gr. Jeske
caramel-vanille vulling is het eerste wat bij mij binnen schiet!
Maar bv witte choco kan, of abrikoos....
zou de vulling wel een beetje "neutraal" houden, en geen hele "zware" of overheersende vullingen gebruiken!
Mij lijkt vanillecrème, een laagje dulce de leche en gebakken appeltjes (met gecarameliseerde suiker) hier heel lekker bij 
Hoe heb je die stroopwafel-biscuit taart gemaakt?
Recept please 
Mij lijkt vanillecrème, een laagje dulce de leche en gebakken appeltjes (met gecarameliseerde suiker) hier heel lekker bij
Dat lijkt mij nu ook!
Graag een recept voor het stroopwafelbiscuit
Dan weet ik wel wat ik binnenkort ga proberen!
Volgens mij is daar geen recept voor, maar gewoon heel makkelijk een pak mix van Funcakes
Die heb ik in ieder geval wel al in de kast staan haha. En ik hou dit topic in de gaten voor de vulling-suggesties 
Volgens mij is daar geen recept voor, maar gewoon heel makkelijk een pak mix van Funcakes
Die heb ik in ieder geval wel al in de kast staan haha. En ik hou dit topic in de gaten voor de vulling-suggesties
Maar dat is een cake-mix en geen biscuit.
Er wordt hier toch echt over biscuit gesproken door TS, dus ik ben erg benieuwd.
Btw, die cake-mix is echt heel lekker.
Heeft iemand hier nog suggesties op???
Mijn dochter wil deze mix als verjaardagstaart maar weet niet zo goed wat ik erbij kan doen.
Ik heb hem wel eens gemaakt (ga ook uit van de funcakemix). Hier stukjes stroopwafel doorheen gedaan en gevuld met een laagje bebogeen caramelpasta. Het is echt een behoorlijk compacte cake. Vullen was eigenlijk niet nodig. Als cake heerlijk! Niet te vergelijken met een biscuit wat mij betreft.
Ze heeft de mix idd van funcakes en dat is de cake variant. Hopelijk gaat het lukken.
Dus eigelijk niet echt vullen???
Ze heeft de mix idd van funcakes en dat is de cake variant. Hopelijk gaat het lukken.
Dus eigelijk niet echt vullen???
ik zou er een laagje [of 2] caramel tussen doen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stroopwafel biscuit --> welke vulling past hierbij?