Onderwerp: Mahrsmallow fondant recept?
Hallo,
Ik wil graag een recept hebben voor marsmallow fondant, ik wil het klein proberen dus ik wil denk ik beginnen met 5 marsmallows is dit te veel of juist te weinig om het uit te proberen?
Alvast bedankt!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Mahrsmallow fondant recept?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik wil graag een recept hebben voor marsmallow fondant, ik wil het klein proberen dus ik wil denk ik beginnen met 5 marsmallows is dit te veel of juist te weinig om het uit te proberen?
Alvast bedankt!!
Hier links in het menu:
--> Recepten
--> Bekleden
---> Marshmallowfondant
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/2 … ant+(MMF)/
Hallo,
Ik heb deze vraag al eerder gestekt maar dat wass op het verkeerde forum Maar mijn vraag is wie heeft een goed marsmallow fondant recept? Ik wil eerst een keer uitproberen, ik wil beginnen met ong 5 marsmallows.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Als je trouwens in een verkeerde rubriek post kun je beter even een melding doen aan de modjes, die zetten je dan keurig op de goede plek: zo hebben we geen dubbele topics;)
Nu doe ik het wel even
Oké.. Ja ik weet nog niet zo goed hoe deze site werkt, zit er pas vanaf gisteren op!
Maare bedankt voor je recept
Ik meld ook deze even
Als je gemeld wordt dan zorgen de modjes ervoor dat je verplaatst wordt. Je heoft dan zelf niet een nieuw topic te openen omdat er dan zoveel vervuiling komt.
Overigens heb ik nog nooit zelf MMF gemaakt. Maar je kreeg in het andere topics al tips over waar je het recept kon zoeken.
<----- In de kolom hiernaast bij recepten zal ook dit recept wel staan .
Oké.. Ja ik weet nog niet zo goed hoe deze site werkt, zit er pas vanaf gisteren op!
Dat snap ik, daarom leg ik het je ook uit
Ik ga ze beide even naar Bekleden moven, en dan samen voegen.
Bij twijfel: even de titels & omschrijvingen (gewoon op de index) lezen, en dan heeft ook elke rubriek nog een sticky topic met belangrijke info. Dan moet het vast duidelijker worden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Mahrsmallow fondant recept?