1

Onderwerp: Biscuit opnieuw invriezen?

Twee weken geleden heb ik twee kapseltjes ingevroren. Vandaag heb ik er van eentje een taartje gemaakt. Deze wilde ik eigenlijk volgende week cadeau doen aan iemand dus mijn idee was om hem in te vriezen. Nu bedacht ik me dat het kapsel al eerder ingevroren is geweest. Kan ik hem dan nog wel invriezen?

2

Re: Biscuit opnieuw invriezen?

Ja hoor, geen enkel probleem.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Fijn, dankje!

4

Hmm, bepaalde voedingswaren mag je NOOIT opnieuw invriezen wegens risico op besmetting, maar dat geldt vooral voor vleeswaren en ijs. Dus ik zou eerst goed navragen of taart een risico vormt. Misschien kan iemand met een medische achtergrond een goed antwoord geven.

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

5

Alhoewel ik het niet zeker weet, lijkt me het redelijk veilig. Om het zekere voor het onzekere te nemen, kan je altijd je kapsel in de koelkast laten ontdooien. Dit duurt (afhankelijk van de grootte) natuurlijk wel langer dan buiten de koelkast laten ontdooien.

>>> NIEUW: Zoetekoek heette voorheen Supermuis!!!

6

Het heeft niets met besmetting te maken. Zelfs vlees kun je 2 maal invriezen. vergeet niet dat bijna al het vlees wat je koopt,

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Carin schreef:

Zelfs vlees kun je 2 maal invriezen. vergeet niet dat bijna al het vlees wat je koopt,

Roosje

8

Bij ons in de supermarkt staat het erbij als het vlees al een keer ingevroren is geweest, dat het dus niet nog een keer kan. Wel als je het weer verhit, dan verandert de structuur en kan het daarna wel ingevroren worden.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Berichten [ 8 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Biscuit opnieuw invriezen?