Onderwerp: Hoe lang kan je botercreme buiten de koelkast bewaren?
Vraag ik me af omdat ik vergeten ben om een bak gisteren weer terug in de koelkast te zetten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe lang kan je botercreme buiten de koelkast bewaren?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraag ik me af omdat ik vergeten ben om een bak gisteren weer terug in de koelkast te zetten.
Ik dacht ik vraag het maar...omdat het niet voor mijzelf bedoeld is, als het niet meer kan, gooi ik het gelijk weg.
Ik durf niet te zeggen hoe lang precies, maar een dag vergeten is geen enkel probleem. Er zijn er genoeg die de taart er mee vullen en buiten de koeling laten staan. Kan echt wel dagen, maar hoeveel geen idee.
Maar had hem natuurlijk al een dag buiten de koelkast zodat hij op kamertemperatuur kon komen, dus 2x buiten de koelkast eigenlijk.
wat kan er nou gebeuren met BC niet veel. Als hem maar niet pal in de zon had staan
[MOVE] -> taartdecoratie algemeen (voor alle bewaar- en invriesvragen)
Hangt van je recept af...
Gewoon boter en poedersuiker. Ik wil hem over een paar dagen weer gebruiken dus voor een workshop, dan moet hij natuurlijk ook ruim van te voren uit de koeling om op kamertemperatuur te komen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe lang kan je botercreme buiten de koelkast bewaren?