Onderwerp: mini gebakjes voor 60 jarige bruiloft
Deze mini gebakjes heb ik gevuld met advocaatmousse, bokkenpootjes creme en slagroom/jam. Moest er 100 maken. Een hoop werk, maar errrrrug lekker!!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mini gebakjes voor 60 jarige bruiloft
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze mini gebakjes heb ik gevuld met advocaatmousse, bokkenpootjes creme en slagroom/jam. Moest er 100 maken. Een hoop werk, maar errrrrug lekker!!!

Inderdaad, wat een werk! Maar wel leuk gedaan!
Mooi!! Wat een werk zal dat geweest zijn.
Ik zal je even melden, deze mogen naar "klein en fijn"
Dank je madame gateau... weer een foute plaatsing....oeps.... Maar wat houdt dat in: melden???? Moet toch niet op het matje komen??? 
Nee hoor, rechtsonder heb je een knopje melden, daar kan je op klikken om iets door te geven aan de modjes, bijv een topic wat verkeerd staat, een spambericht, etc etc 
Er zijn meerdere parades om je 'baksels" in te showen. Je spongebob mag bijv naar de 3D rubriek, de stapels bij de stapels en je gebakjes naar de klein en fijn rubriek. Een gewone 1laagse taart hoor thuis in de taartenparade 
Oo, oke... Zal voortaan beter opletten! Was al blij dat ik het voor elkaar kreeg om de foto's te plaatsen. Laat mij maar freubelen ipv achter die computer zitten.... 
chique!! 
Tnx Femke!
[MOVE] --> Klein&Fijn
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mini gebakjes voor 60 jarige bruiloft