1

Onderwerp: Vintage, landelijk en niet standaard.....

Voor iemand die in verwachting is van een jongen is mij gevraagd of ik een buik-taart wilde maken. Leuk! Heb ik nog niet eerder gemaakt. Ik dacht aan een lichtblauwe basis met een soort vintage-achtige jurk (stipjes of zo en dan in 50-jarige stijl?) maar ik loop vast bij het 'landelijk' en 'niet standaard' . Vintage, landelijk en niet standaard was wat ik doorkreeg via de mail. Hebben jullie tips?  :)

2

Re: Vintage, landelijk en niet standaard.....

poeh, wat zou er bedoeld worden met niet standaard. Je zou bv een combinatie kunnen doen van een cremekleurig jurkje op een lichtblauw onderbord en dan het jurkje afwerken met een broderierandje.

offfff, bedenk ik mij net...een cremekleurig broderie jurkje en dan een lichtblauw schortje voor, vintage en landelijk :)

3

Misschien moet je de termen eens ingeven in google en zoeken op afbeeldingen (misschien "niet standaard" weglaten, dat levert waarschijnlijk vreemde dingen op).
Meestal krijg je dan wel sfeerbeelden die inspiratie kunnen geven.

Ik zou idd ook kijken naar een speciaal patroontje voor de jurk, met een corsage of iets dergelijks.
Oh, en topvintage punt nl is een website met retro-inspired kleding - altijd leuk om eens te kijken!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

4

ik vond deze helemaal geweldig dus mischien zoiets voor op de buik?

http://www.google.nl/imgres?q=vintage+j … s:25,i:187

5

Bedankt voor de tips!
Lastig he! 'niet standaard'... ik begrijp wel dat ze geen doorsnee meisje is en dus anders, maar hoe anders.. :think: .

@marie-popo: wat een leuke site! Hebben ze hele leuke dingen  :Y