1

Onderwerp: Hoe moet je een taart bekleden?

Hoi allemaal,

Ik ga mij binnenkort storten op het taartenbakken :D . Maar ik had nog wel een vraagje, kan je een taart meteen bekleden als je hem gebakken hebt? Of moet er eerst nog een laagje botercreme of iets anders op doen, omdat de fondant of marsepein dan niet blijft zitten.

Ik hoop dat ik antwoord krijg!  :D

2

Re: Hoe moet je een taart bekleden?

Ik ben ook net nieuw hier en als je eens op zoeken klikt hierboven vind je een hele hoop! En aan de linkerkant staan allemaal tabellen, howto's en recepten...

Beetje meer lezen kan geen kwaad dan meteen een topic te openen ;) Heb ik ook moeten leren haha!

Veel succes!

3

Ik zou hem sowieso eerst even afkoelen ;)

Maar ik zou er wel botercreme o.i.d. opdoen, anders blijft de fondant niet plakken, dat zou zonde zijn.

A wonderfull hobby!
http://www.stephcakes.nl

4

Hai,
Inderdaad als je je taart hebt gebakken. Kan je hem eerst vullen en daarna afsmeren met botercreme om alle bobbels etc weg te werken. Daarna je marsepein, marsefont of fondant erover en dan kan je beginnen met versieren.
Hier op de site of op de site van maakjetaart.nl of youtube staat wel een uitleg met film of foto's
Heel veel plezier en succes!!!

Zo leuk deze nieuwe hobby!

5

Hoi Daphne,

Je hoeft geen twee topics te openen met dezelfde vraag. ik heb je even gemeld bij de moderator.

groetjes

6

Melina schreef:

Hoi Daphne,

Je hoeft geen twee topics te openen met dezelfde vraag. ik heb je even gemeld bij de moderator.

groetjes

Sorry dat is verkeerd gegaan! Ik had de eerste in een verkeerde catogorie gezet maar ik dacht dat ik hem al verwijderd had! :nooo

7

Zie mijn reactie op je andere topic! Succes! :thumb:

Zo leuk deze nieuwe hobby!

8

Susanweel schreef:

Hai,
Inderdaad als je je taart hebt gebakken. Kan je hem eerst vullen en daarna afsmeren met botercreme om alle bobbels etc weg te werken. Daarna je marsepein, marsefont of fondant erover en dan kan je beginnen met versieren.
Hier op de site of op de site van maakjetaart.nl of youtube staat wel een uitleg met film of foto's
Heel veel plezier en succes!!!

Heel erg bedankt! Ben benieuwd of het lukt!! :)

9

Nee je kan jezelf niet verwijderen. Je kan je zelf melden door op het meld knopje te druken en aan te geven dat je per ongelukken twee onderwerpen hebt aangemaakt.
Als je niet weet of je in de goede categorie zit, kan je jezelf ook kmelden en dan word je verplaatst als je goed ziet!
In het andere topic had ik gereageerd maar dat antwoord is verdwenen. Je kan heel veel info halen uit de FAQ.

Veel plezier

10

Samengevoegd :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com