Onderwerp: Taart bekleden uit vriezer en gelijk er weer in kan dit?
Wie heeft hier ervaring mee.Heb de taart afgesmeerd met BC en ingevroren.Wil nu bekleden en dan moet hij weer ingevroren.
Wordt pas over twee weken gegeten.
groetjes saskia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Taart bekleden uit vriezer en gelijk er weer in kan dit?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie heeft hier ervaring mee.Heb de taart afgesmeerd met BC en ingevroren.Wil nu bekleden en dan moet hij weer ingevroren.
Wordt pas over twee weken gegeten.
Bekleden kost weinig tijd, dus ik verwacht dat de taart nog bevroren is wanneer deze weer de vriezer in gaat...
dan zou ik het wel doen.
Krijg je dan niet teveel condens vorming en daardoor risico op smelten?
doe dit ook regelmatig.
terwijl ik mijn fondant al heb uitgerold haal ik de taart uit de vriezer, bekleed 'm snel en direct weer terug in de vriezer.
geen problemen gehad.
doe dit ook regelmatig.
terwijl ik mijn fondant al heb uitgerold haal ik de taart uit de vriezer, bekleed 'm snel en direct weer terug in de vriezer.
geen problemen gehad.
Bedankt voor je reaktie.
Doe je dan alleen de lap erop of ook de details?
Ik ben een Cars auto aan het maken.
hansje pansje kevertje schreef:doe dit ook regelmatig.
geen problemen gehad.Bedankt voor je reaktie.
Doe je dan alleen de lap erop of ook de details?
Ik ben een Cars auto aan het maken.
alleen wanneer ik de decoratie's ook al klaar heb.
decoratie's die meer tijd vergen doe ik er op wanneer de taart definitief uit de vriezer gaat om te ontdooien
Ok hartelijk bedankt voor je duidelijke antwoord.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Taart bekleden uit vriezer en gelijk er weer in kan dit?