1

Onderwerp: Eerste Heilige Kommunie, maar dan in het pools

De eerste betaalde opdracht die ik heb aangenomen en direct met mijn neus op de feiten gedrukt, waarom ik het niet wil: Ik zie alle onvolkomenheden en die irriteren mij enorm! Volgens mijn man maak ik ze groter dan ze zijn, maar ja dat is nu eenmaal zo.
Voor de eerste heilige communie voor de kleinzoon van een patient, die niet wist waar ze zo'n taart vandaan moest halen. De opdracht heb ik zo goed mogelijk uitgevoerd, ondanks dat het echt niet mijn smaak is, vond ik wel heel leuk om te doen.
De mevrouw was er iig heel erg blij mee en vond em heel erg mooi! O-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N37MGK6C.jpg

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

Re: Eerste Heilige Kommunie, maar dan in het pools

hij IS ook mooi :thumb:

3

Uhmmm waar zitten die foutjes dan???

Ik zie ze namelijk niet, hij is super mooi, ook niet helemaal mijn smaak maar als de klant m zo wil is dat toch prima??

4

in polen is tradytie zo soort taart

5

T2605 schreef:

Uhmmm waar zitten die foutjes dan???

Ik zie ze namelijk niet, hij is super mooi, ook niet helemaal mijn smaak maar als de klant m zo wil is dat toch prima??

Dank je wel. Dat het niet mijn smaak is, dat is niet erg maar fouten wel. :o
De fouten zitten vooral in het spuitwerk, de letters zijn niet allemaal even groot en de lijnen lopen niet recht. Ook ben ik met schilderen zo nu en dan buiten de lijntjes gegaan en zit er daardoor een vlek naast de beker. De beker is mijn niet strak genoeg en het kruis had aan de kant van de tekst willen hebben, maar dat werd minder mooi, omdat ik er te weinig ruimte voor had gelaten. Het dusten is niet regelmatig genoeg en de taart staat verkeerd om op de plank en dat zag ik te laat, hoewel ik dat nog het minst erg vind  ;)

Groetjes Heidi

6

vanwelie schreef:

in polen is tradytie zo soort taart

Dat vertelde ze en ze heeft ook een paar voorbeelden laten zien.

Groetjes Heidi

7

Prima Poolse communietaart!
De mevrouw was er heel erg blij mee en vond em heel erg mooi!
Missie geslaagd dus voor de klant! :thumb: 
En waarschijnlijk vond ze 'm nog erg lekker ook! :Y

Lastig hè, dat perfectionisme... (heel herkenbaar, blij dat ik niet voor anderen bak :shh: )

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

8

hij is ook mooi hoor.En het allerbelangrijkste is :is dat de klant blij was..dan is het toch goed!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

9

Hertje schreef:

Prima Poolse communietaart!
De mevrouw was er heel erg blij mee en vond em heel erg mooi!
Missie geslaagd dus voor de klant! :thumb: 
En waarschijnlijk vond ze 'm nog erg lekker ook! :Y

Lastig hè, dat perfectionisme... (heel herkenbaar, blij dat ik niet voor anderen bak :shh: )

Dank je wel. Daarom bak ik normaal ook niet voor anderen ;)

Vandaag met de mevrouw gesproken en ze vond em idd heel erg lekker en iedereen vond hem ook heel erg mooi!

Inderdaad: Missie geslaagd en meenemen in het leerproces naar perfecte taarten  O-)

Groetjes Heidi

10

Heidimaris schreef:

Inderdaad: Missie geslaagd en meenemen in het leerproces naar perfecte taarten  O-)

:thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

11

Een echte mooie communie taart hoor, die foutjes die zie je alleen als je er met je neus bovenop ligt en dat doen wij nu eenmaal graag  :D Maar de ontvanger ziet een prachtige persoonlijke taart  :thumb:

12

Mooi gedaan hoor.

Het enige dat mij opvalt als "fout" is dat de tekst van het onderbord op de kop lijkt te staan. Zo zie je maar dat je zelf naar hele andere dingen kijkt he :)

~ Never waste a good crisis... ~