1

Onderwerp: Wilton large adapter - welke zak?

Hoi!

Ik heb een vraagje; ik gebruik al jaren een Wilton Featherweight spuitzak voor mijn standaard spuitmondjes, maar nu wil ik er ook een paar kopen die op de grote adapter moeten. Is daar ook een passende zak voor, of moet je dan gewoon nog zo'n zak kopen en deze op maat knippen?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Laura

Re: Wilton large adapter - welke zak?

Je kunt dezelfde zakken gebruiken en dan op maat knippen. Coupler er in voor de maat, met je nagel de onderste schroefdraad inkrassen, coupler er uit en knippen. Voor de grotere spuitmondjes gebruik ik een wat grotere zak. Je maakt dan namelijk wat grotere dingen en dat vraagt meer inhoud van je spuitzak.

Succes!

Twee keer knippen, nog te kort.

3

Dankjewel!

4

Ik zou wel een wat grotere maat kiezen dan voor je kleine spuitmondjes, je gaat over het algemeen grotere hoeveel heden spuiten met zulke grote spuitmonden.. dan blijf je de zak vullen..

ook ga je best een eind van de spuitzak afknippen, om de coupler te laten passen.. van een kleine zak blijft dan niet zo veel mee over, ik raad aan een 40 of 45 cm te kiezen

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!