1

Onderwerp: koekjes-uitsteker-dilemma!

Ik heb een opdrachtje gekregen om 15 koekjes in de vorm van een bamintonracket of shuttle of zoiets te maken. Nou heb ik in verschillende webshops gezocht en alleen een sportbroekje en shirt kunnen vinden.
Nu vraag ik me af wat beter te doen is wat betreft handigheid en kosten:
Zelf een shuttle of racket proberen te maken van aluminium zoals Koenie een keer schreef of die koekjesuitstekers bestellen???! Want dan zit ik ook weer met die verzendkosten; en die kan ik toch niet allemaal bij de klant neerleggen :think:

Wie denkt even mee? :P
Vast bedankt :)

Groetjes, Marleen

2 Laatst bewerkt door karentje (01-02-2008 10:32)

Re: koekjes-uitsteker-dilemma!

Ik zou het gewoon met de hand uitsnijden. Of je zoekt een prentje van zo een bat  om als template te gebruiken.
Want op de tijd dat je dat zelf geplooid hebt heb je ze ook uitgesneden.
En in fondant kan je na het icen nog leuk een "pluimpje " (of is dat de shuttle ?) er op vast maken.
Dat gaat echt mooi zijn.

3

Van iets dikker karton er een uitsteker erop tekenen. Uitknippen en op het deeg leggen. Omtrekken/uitsnijden. En bakken maar.
Hetzelde als je een puzzelplaatje maakt op een taart. En deze uit het fondant moet snijden.
Snap je?

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

Ah misschien is dat nog wel het slimste ja....een racket van karton maken, uitsnijden en dan met icing of fondant een kleine shuttle erop maken :)
thanx ;)

Groetjes, Marleen

5

Als het er idd 15 zijn is het nog te doen om dat zo uit te snijden.