1

Onderwerp: de mooiste stapel...

Ik weet dat er al veel onderwerpen over taarten stapelen zijn geweest, maar wat oogt mooier? Een stapel van 25, 20, 15 of eentje van 20,15,10?

De 20cm vorm heb ik al, de rest koop ik bij. Zou denken dat 25,20,15 misschien wat grootser oogt, alleen hebben we niet echt zooooveel taart nodig.

Wie voorbeeldjes tegenover mekaar kan zetten van het verschil, mag dat ook zeker doen hoor.

De onderste en de bovenste taart zouden bloemen er op krijgen (gewoon 2D opgeplakt, heel simpel) en de middelste de lentetaart van deze website.

2

Re: de mooiste stapel...

Persoonlijk vind ik een 10cm niet het fijnste om te bekleden.
En mijn 25cm vorm wordt over het algemeen het meeste gebruikt.

Dus als je mijn mening wil: 25-20-15.
Mocht je dan teveel taart krijgen, dan kun je voor de bovenste ook een dummy gebruiken.

~ Never waste a good crisis... ~

3

Ik sluit me bij Jultie aan. Zo zou ik het ook doen.

4

Een dummy zou natuurlijk wel kunnen...
bedankt in ieder geval voor de hulp al. Hopelijk is een 25cm niet veel moeilijker te bekleden dan een 20cm (wat me trouwens wel heel goed lukt normaal)

5

Nee hoor, een 25cm is net zo makkelijk (of moeilijk  :D ) als een 20cm taart.

~ Never waste a good crisis... ~

6

dan gaat het zeker goedkomen!  :D

7

Een 15 cm als top is nl best groot en als je daar platte decoratie op doen kan het soms een beetje lomp ogen.
10 cm is best te bekleden, maar gebruik hiervoor een iets grotere en iets dikkere lap, dan gaat het prima  :)

Overigens is een stapel een stapel en dan maakt de grootte niet veel uit (kijk maar eens bij mijn mini's), maar zou ik het laten afhangen van de hoeveelheid taart die je nodig hebt.

Succes met maken in ieder geval.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties