1

Onderwerp: even snel tussendoor bloementaartje

Iemand wilde een stapel bloementaartje in roze met wit maar had weinig tijd want hij moest vandaag af zijn dus vanmorgen om 4.00 uur opgestaan.
Alles ging fout dus dat doe ik niet meer.
Was vergeten een motief in de marsepein te maken dus snel nog een laagje marsepein over de bovenste gedaan. moest hem inspuiten met pearlspray maar pakte per ongeluk de goud spray maar heb het iets weg kunnen werken met een vochtige doek pfff...
Toen stootte ik er tegen en kwam er een deuk in dus daar maar weer een bloemteje overheen geplakt, al met al: dat doe ik dus nooit meer zo op het laatste nippertje.
Nou nog hopen dat ze het wat vind want ik vinde hem een beetje tegenvallen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3PEMHM7X-D.jpg

Re: even snel tussendoor bloementaartje

nou ik vind hem heel leuk geworden! :thumb:
maar inderdaad mischien niet zo slim om smorgens om 4 uur op te staan en dan een taart gaan maken..;) hihi
maar ik zou blij zijn met zo'n taart!

3

De taart is erg leuk geworden. Als ik hem zo krijgen zou ik hartstikke blij zijn. Toppie  :thumb:

4

Prachtig!! alleen jammer van de stres je kunt er trots op zijn!

Dankjulliewel voor jullie leuke reactie ik vind hem nl. niet zo heel leuk maar de klant vond hem super zei ze. Gelukkig een hele opluchting.

6

echt mooi,gelukkig kan altijd iets op gaatje plakken hahha.

7

Met zoveel tegenslag en begonnen in het holst van de nacht vind ik dat je het er heel goed hebt afgebracht

Ik vind de taart ook super leuk en zou er zeker blij mee zijn als ik hem zou krijgen.

9

Ik weet al wel welke uitstekers je gebruikt voor de vlinders, maar ik heb elke keer ruzie met ze!!! Hoe doe jij dat?

Wat een discipline, 4.00 op staan!!! Pfff...mij niet gezien!
Maar t was de moeite waars, vind hem erg leuk!!

10

Wauw en dat voor een haast klus! Ik hoop dit ooit nog een keer te kunnen maken!
Je mag echt wel trots zijn! En idd wat een dicipline als je om 4u opstaat.

Zo leuk deze nieuwe hobby!

11 Laatst bewerkt door dollelollypop (20-04-2012 06:07)

mcmerlijn

Hallo.
Ten eerste hartelijk dank voor alle complimenten.
Ik had ook verschrikkelijk ruzie met de uitstekers en kreeg eer niks fatsoenlijks uit waar ik heel erg van baalde.
Toen heb ik een bericht gestuurd naar de webshop hoe het toch kon dat ik er maar niks uitkreeg en ik bij andere zulke mooie uitgestoken zag.
Hier dan de tip haha.
Gewoon even een jem roller pad kopen en je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Hier in de webshop te koop.
Ik wist niet dat het zoveel verschil maakte maar het is echt zo.
Je uitsteker in de pad steken, er uitgerolde fondant of bloemenpasta overheen leggen ( ik heb bloemenpasta gebruikt ), dan even met de roller eroverheen en met een kopspeldje eruit halen echt werelds en een wonder dat ding en vroeg mezelf af waarom ik die niet eerder gekocht had.
Succes en ik weet zeker dat het dan wel gaat lukken.

JEM Roller Pad
[109SE013]

12

dollelollypop schreef:

mcmerlijn

Hallo.
Ten eerste hartelijk dank voor alle complimenten.
Ik had ook verschrikkelijk ruzie met de uitstekers en kreeg eer niks fatsoenlijks uit waar ik heel erg van baalde.
Toen heb ik een bericht gestuurd naar de webshop hoe het toch kon dat ik er maar niks uitkreeg en ik bij andere zulke mooie uitgestoken zag.
Hier dan de tip haha.
Gewoon even een jem roller pad kopen en je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Hier in de webshop te koop.
Ik wist niet dat het zoveel verschil maakte maar het is echt zo.
Je uitsteker in de pad steken, er uitgerolde fondant of bloemenpasta overheen leggen ( ik heb bloemenpasta gebruikt ), dan even met de roller eroverheen en met een kopspeldje eruit halen echt werelds en een wonder dat ding en vroeg mezelf af waarom ik die niet eerder gekocht had.
Succes en ik weet zeker dat het dan wel gaat lukken.

JEM Roller Pad
[109SE013]

Dank je wel!