1

Onderwerp: billen stutten?

Hai,

Ik ga een billen met kousen taart maken. Billen van de blanda 12 op een vierkant kapsel. Nu zat ik alleen te denken moet ik die blanda 12 stutten?

Persoonlijk denk ik van wel, maar je weet nooit of iemand er al ervaring mee heeft en weet dat een blanda 12 zo licht is dat het niet hoeft.

Alvast bedankt :)

2

Re: billen stutten?

:think: daar hebben ze toch corrigerend ondergoed voor uitgevonden? O-)  ;)

ik zou het wel doen, geen idee of het echt nodig is, maar better safe than sorry :s  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Ik wilde al zeggen... met een push up-broek ;)

(Sorry...... :D)

Ik zou het wel doen, better safe than sorry!

4

tsjonge ...  :+

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5 Laatst bewerkt door Ottolien (19-04-2012 08:59)

Ik doe het met de bustes niet O-)

Better safe than sorry klopt helemaal, maar niets is zo leuk dan helemaal door die billen heen snijden :+ . Dus zonder de obstakels van een kartonnetje en gehannes met taarten eraf halen :D

Bij mij is het nog nooit fout gegaan, maar dat geeft natuurlijk nog geen garantie voor jou ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

ik wist dat ik reactie's op de titel ging krijgen grin.. zijn goede ideeën,, maar een corrigerende zeeman slip staat zo raar boven een paar jarretels;)

ik ben normaal ook meer van .. better safe then sorry.. maar vind Ottolien ook wel een goede hebben.,.. wat is er nou leuker dan een paar billen slachten :+

t voordeel is dat hij toch voor mn zwager is..dus vrijdag maken zaterdag brengen... gaat t fout..dan is t mn zwager maar.. als u snapt wat ik bedoel;)

7

:lol:

Ik heb ze eerder ook niet gestut. Ging prima.
Die billen zijn niet zo groot en ook niet zo zwaar...
Ik zou het er gewoon op wagen.  :Y

Dat is toch een TAART waard!

8

dan vermoed ik dat ik t risico wel neem.. en he.. als ze wel inzakken..dan klopt t ook wel..zn vrouw wordt ook al oud..dan heb je niet meer zo een strak kontje:)

9

haha, denk dat je die opmerking beter niet tegen hen maakt  :cool: , maar ik dacht ook van och... dan zeg je maar dat het flubberbillen moesten zijn, op een bepaalde leeftijd krijg je dat he ;-).

10

agh.. he.. t is mn zus..die kan wel wat hebben.. denk ik  :+