Re: Vernieuwde biscuitmix van Funcakes ????
Toch blijf ik erbij dat de oude mix fijner en beter is dan de nieuwe of de ietwat vernieuwde mix.
Ik snap al dat veranderen en vernieuwen niet als je al een perfecte mix hebt.
Beetje off topic: Ook hun botercreme mix hebben ze nu veranderd, vroeger moest je mix, poedersuiker en water tot een papje roeren. Nu alleen nog mix en water. Ze hebben dus de suiker al toegevoegd. Ik kan dus nu niet meer minder suiker erin doen en de boel is in verhouding duurder geworden, want waar je vroeger 1 zak bcm en 1 zak sbp nodig had, moet je nu 2 zakken bcm kopen en ben je dus duurder uit.
Het idee om het zo makkelijker te maken slaat nergens op.
Als je taarten maakt heb je toch poedersuiker of sbp in huis voor je afsmeercreme!!!! Het is dus op deze manier niet meer mogelijk om minder suiker aan de creme toe te voegen. En op deze manier voor ons duurder geworden.
En wat betreft het lactosevrij maken van de mix, dan het hele pakket en ook maar meteen gluten vrij, suikervrij, ei vrij, enz enz.
In de supermarkt is er ook een apart rek waarop je aangepaste producten kunt kopen. Stel je voor dat we allemaal aangepast moeten eten omdat sommige mensen een allergie of intolerantie hebben.
Ik gun degene die de lactose vrije mix moeten gebruiken deze mix, maar gun ons dan ook de gewone ( niet verbeterde) oude mix
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591