1

Onderwerp: choco + naturel kapsel bakken

Goedemorgen,
Vrijdag ben ik jarig en ik wilde vandaag de kaspels gaan bakken. Nu wil ik 1 naturel en 1 chocolade maken.
uiteraard kunnen deze niet tegelijk in de mixer, maar kunnen ze wel tegelijk in de oven?
Dus dat ik eerst de ene mix en in de vorm doe en dan de andere en samen in de oven. 1 van de mixen staat dan zo'n 10 minuten te wachten voordat het de oven in gaat.
Of is het beter om ze apart in de oven te doen en dan meteen na het mixen erin stoppen?

Alvast bedankt.

Re: choco + naturel kapsel bakken

Hoi Daan,

Ik zou ze helemaal apart maken, dus eerst de ene mixen en in de oven en dan de andere mixen en in de oven. Over het algemeen wordt beslag er niet beter op als het langer staat.

Succes en veel bakplezier!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

Zou het zelf ook apart doen

En anders als je het toch tegelijk wil doen
van de eerste mix na het kloppen van de eieren nog even wachten met de rest zodat het niet zo gaat inzakken en dan als je klaar bent met de tweede het laatste van de eerste er door spatelen?

4

Oke bedankt, dan maak ik zo eerst de naturel. Dan maak ik gewoon even een andere planning.