1

Onderwerp: Help!!

Wie heeft er tips and tricks voor mij?
Ik ga dinsdag trouwen en ga zelf onze taart maken... Nou heb ik een tijdje geleden al een voorbeeld gemaakt om te kijken of ik het wel kan maar als ik zie wat jullie allemaal maken dan ben ik maar een Stumper... Wie heeft een idee hoe ik zo simpel ( voor mij) een taart kan maken waar ik trots op kan zijn... Hoop dat ik m'n verhaal trouwens in de goede rubriek heb gezet...

2

Re: Help!!

Jammer dat het niet gelukt was je eerste foto te uploaden.
Wat lukte er de eerste keer niet?
Welke ideeen heb jij over hoe je bruidstaart eruit moet komen te zien?

Jammer dat je zover weg woont, want anders had je wel even langs kunnen komen dan had ik je kunnen helpen met je vragen.

Misschien een oplossing om een oproep te plaatsen met de vraag of er iemand in de buurt bereid is om je te helpen.

Liefs, Zanoni

3

ik zou bijvoorbeeld voor een witte taart gaan met een mooi lint onderop de taart. eventueel nog wat bloemetjes/vlindertjes her en der en klaar!

succes hoor, en het is je eigen taart, dus leg de lat niet te hoog!

4

Hè super dat jullie reageren... M'n eerste taart was op zich goed gelukt,kon natuurlijk iets strakker maar zonder "hulpmiddelen" ging het aardig alleen m'n roosjes waren niet naar m'n zin en helemaal niet als ik de kunstwerken allemaal zie hier.
Ik maak hem in het wit met misschien een beetje rosé maar niet veel.. Vond zulke ruitjes leuk erop maar daar begin ik maar niet aan...

Die strik is wel leuk en zo is de onderkant meteen afgewerkt denk ik...