1

Onderwerp: Vierkante taartkartons?

Ik zat net even in de webshop te kijken omdat ik op zoek ben naar kleine, vierkante taartkartons voor een 18 cm taart, voor onder de taart, maar kwam er net achter dat deze volgens mij niet bestaat.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd.

Re: Vierkante taartkartons?

Ben benieuwd naar ervaringen van mensen die geen taartkarton gebruiken (taart gaat daarna in een taartdoos) dus niet op een mdf plaatje, is dat makkelijk te doen?

3 Laatst bewerkt door djehr (16-04-2012 21:24)

Je vierkante 18 cm taart op een 26 cm ronde taartkarton zetten en na het bekleden op maat knippen...

4

ik heb wel eens een stuk karton gelamineerd omdat ik ik niks anders had.

5

Ik gebruik altijd een taartkarton, ook als de taart gelijk de doos ingaat. Sowieso is het makkelijker met versieren van je taart en is hij makkelijker te verplaatsen...

Ik gebruik ook altijd taartkartons (veel makkelijker te verplaatsen), maar zijn er ook ervaringen van mensen die het zonder doen?

Gebruik zelf weleens ingepakt karton wat op maat is gesneden/geknipt?

8

Ik koop dan n maatje groter en snij m dan op maat. 18 cm is een rot maat maar voor kleine schattige taartjes moet je niet groot hebben. Dat staat zo raar. Dus ik snij ze op maat.

What goes around, comes around.
Sinds 1 januari 2012 bestaat n'Cakes: www.n-cakes.nl

9

Van de gewone witte kartons heb ik nog geen vierkante kunnen vinden.
Ik snijd ze dan ook op maat.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

10

Voor grote vierkante taarten gebruik ik deksel/onderkant van een taartdoos. Die knip ik dan op maat.

11

Er zijn wel vierkante maar deze beginnen, volgens mij, pas bij 20x20 cm. Ik zet ook altijd mijn taart op een taartkarton. Ook als deze op een ingepakt mdf-plaatje/dik karton komt te staan. Mijn taart bekleed ik pas wanneer deze op het ingepakte plaatje staat. Zo hoef ik de taart zelf niet meer op te pakken en is de kans op beschadigen nihil.
Ik knip ook vaak een taartdoos kapot maar doe dit liever niet omdat de dozen ook niet echt goedkoop zijn.

12

Hoi, ik heb je gemaild. Want volgens mij mag ik hier geen reclame maken. Je vindt deze winkel in Geldermalsen.
Succes verder.

Gaat het niet zoals het moet,
dan moet het zoals het gaat!

13

Heb ze inmiddels al gevonden bedankt voor de reacties.