Onderwerp: hello kitty en dora
Ik heb dit weekend 2 taarten, 2 meppertjes, en 24 cupcakes mogen maken. Dit was mijn eerste bestelling.
Als eerste de hello kitty taart. Dit vind ik zelf mijn mooiste taart tot nu toe. Maar ik ben dan ook nog niet zo lang bezig. (als ik 10 taarten in totaal heb gemaakt, is het veel)
Het was eigenlijk de bedoeling dat er een rood randje om hello kitty heen zou komen, maar dat zag er niet uit. Dus hello kitty voorzichtig van de taart gehaald, en op een rood rondje geplakt. Hierdoor is het zwarte randje wat verschoven, maar de ontvangers vonden hem fantastisch! En hoewel ik had aangegeven alleen maar de kosten van de ingrediënten te willen, kreeg ik 3 keer zoveel! Zo blij waren ze er mee! (dat doet een mens toch goed
)

De volgende was een dora taart (voor de dochter van een vriendin) Tess wilde een Dora taart, dus die gemaakt.
Ik vind hem op zich redelijk gelukt, alleen die ogen.... Het lukte me gewoon niet die mooi te krijgen. Ik heb het hoofdje wel 3 keer opnieuw gedaan. En dat terwijl mijn vriendin bij de eerste al zei die is hartstikke mooi (ze wilde er namelijk graag bij zijn) Gelukkig stond Tess bij het zien van de taart te juichen! Daar doe je het dan voor 

En dan de cupcakes.
Vanwege het dora thema, ontdekkingssterren gemaakt. Lekker makkelijk
en de kids vonden ze super leuk!

Feedback is meer dan welkom
!