Onderwerp: paar taartjes

hoihoi,

Ik heb al een tijdje niets gepost...eigenlijk durf ik niet zo goed omdat alles wat ik hier zie zoooo ontzettend mooi en professioneel is! Maar ik dacht  als ik er inspiratie van opdoe dan post ik ook maar. En daarnaast sta ik uiteraard open voor alle mogelijke tips en aanwijzingen, ik ben ongeveer 5 maandjes bezig (eerst met cupcakes daarna pas taartjes) en kan wel wat tips gebruiken :-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XDNVB6M4-G.jpg

Taartje voor een jarige, bekleed met marsepein, ik dacht dat dat misschien minder snel scheurt dan fondant, maar nee...helaas ook nu weer scheuren

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PUD4LG3N-G.jpg

Bloementeiltje voor een vriendin die herstellende is van ene herniaoperatie

http://www.mijnalbum.nl/Foto-U6KXXTSP-G.jpg

Vandaag mochten mijn meissie en haar vriendje afzwemmen voor A, dat is natuurlijk een taartje waard!! Dacht dat het bekleden makkelijk zou zijjn omdat ik alleen "zijkanten hoefde te plakken", maar daar verkeek ik me op. Het overhouden van een relief bleek "best vervelend".

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NBZYL3TA-G.jpg

Bedankt voor het kijken!

xx

Beste God, als u mij niet dun wilt maken, maak dan aub al mijn vriendinnen dik :-))

2

Re: paar taartjes

Hoi Antoinette vind ze allemaal knap gedaan!! Maar dat varkentje steelt voor mij de show, hij is echt heel erg leuk.
Ik zie hier ook taarten voorbij komen dat ik denk mijn hemel dit zijn regelrechte professionals, laat je niet uit het veld slaan :D  wie weet wordt je de volgende cake boss  ;)

Een taart met liefde gemaakt is dé taart die het beste smaakt!

3

Wat leuk allemaal!!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

Dank jullie wel!!!
Ik vind al die taarten Hier wel echt 'smullen' hoor ;-)hoop dat ik ooit half zo goed word! En cake boss...ik zou er heel Wat voor over hebben om een weekje mee te kopen daar :-))

Beste God, als u mij niet dun wilt maken, maak dan aub al mijn vriendinnen dik :-))

5

Het varkentje is schattig, maar ik vind de bloementaart en de zwemtaarten helemaal toppie!!
Ik heb net zelf ook een zwemtaart mogen maken, dus ik zit er nog helemaal in, alsof ik nog steeds inspiratie moet opdoen, hahahaha..

6

Antoinette_1980 schreef:

Dank jullie wel!!!
Ik vind al die taarten Hier wel echt 'smullen' hoor ;-)hoop dat ik ooit half zo goed word! En cake boss...ik zou er heel Wat voor over hebben om een weekje mee te kopen daar :-))

Door dat programma ben ik geinfecteerd door het taart virus ik kijk altijd!!

7

Leuke parade

Ze zijn leuk!!!!
Gewoon niet te goed kijken naar die toppers hier (juist wel kijken en hopen dat we er nog wat van leren!)
Blij dat je ze toch gepost hebt, want ze zijn het bekijken meer dan waard!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

brittabeer schreef:
Antoinette_1980 schreef:

Dank jullie wel!!!

Ik ook!!!! Heerlijk programma. Maar het ziet er allemaal zo makkelijk uit zoals zij het doen!!

@anusz jouw zwemtaart is gaaf zeg!! Vooral de blauwe binnenkant, had hem nog niet gezien, super!!

Dank jullie wel allemaal! :-))

11

Ik vind ze erg mooi! Vooral die bloementaart

12

Antoinette_1980 schreef:
brittabeer schreef:
Antoinette_1980 schreef:

Dank jullie wel!!!

Ik ook!!!! Heerlijk programma. Maar het ziet er allemaal zo makkelijk uit zoals zij het doen!!

Weet je, wij doen alles zelf en hij heeft 20 man personeel. Houd zich alleen met ontwerpen en de afwerking bezig. Desalniettemin is het geweldig maar niet te vergelijken haha.

13

Ik vindt ze allen ontzettend goed gelukt, dus blijf ze posten!

Groetjes Sandra

14

Leuk hoor!  :Y

De poppetjes heb je leuk gemaakt, mooi geboetseert  :thumb: 
Hoe heb je dat 'water' gemaakt? Hopelijk mag ik over een flinke poos ook een afzwemtaart maken, allebei mn dochters zitten op zwemles  :D

Dank dank! :-) het water is piping gel. Kan je zelf maken Maar ik heb de klant en klare can wilton gebruikt. Kan je ook nog kleuren als je dat zou willen!

16

Waarom zou je niet posten? Super mooi :thumb:

17

Nou niets om voor te schamen hoor.
post vooral meer want het zijn super mooie taartjes!!!!!!

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

18

Antoinette_1980 schreef:

@anusz jouw zwemtaart is gaaf zeg!! Vooral de blauwe binnenkant, had hem nog niet gezien, super!!

Dank jullie wel allemaal! :-))

Nou jij ook dankjewel hoor!!  :Y

Leuke parade :Y