Onderwerp: 3 communietaartjes voor mabel
Mijn taartjes van dit weekend!
Moeders vond de taarten van Bien erg mooi, maar wilde ook strikjes en meisjesachtig. Dit is het resultaat geworden!
(met dank aan Bien en de uitstekers van Bien
)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 3 communietaartjes voor mabel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn taartjes van dit weekend!
Moeders vond de taarten van Bien erg mooi, maar wilde ook strikjes en meisjesachtig. Dit is het resultaat geworden!
(met dank aan Bien en de uitstekers van Bien
)

Mooi! Iedere keer dat die uitstekers van bien voorbij zie komen moet ik me inhouden om ze te bestellen. Wat een ontzettend mooie resultaten krijg je hier mee zeg!
Waarmee heb je de bloem op de eerste taart gemaakt?
Heel mooi! En de uitstekers zijn echt heel leuk!
Erg mooi! De bovenste is echt superlief! 
Wat schattig alle 3 de taarten en die Bien is echt geweldig, die moet ik gewoon hebben ! Prachtige communietaarten !
Mooi! Iedere keer dat die uitstekers van bien voorbij zie komen moet ik me inhouden om ze te bestellen. Wat een ontzettend mooie resultaten krijg je hier mee zeg!
![]()
Waarmee heb je de bloem op de eerste taart gemaakt?
Gewoon bestellen hoor
hahaha! Die Bloem is met een pioenroos-uitsteker gemaakt... de eerste keer dat ik hem gebruikt heb en volgens mij niet helemaal zoals het hoort
maar het resultaat vond ik leuk!
Bedankt voor de complimentjes!
mooie taarten!! Ik vind die bovenste hertjes super leuk!!
Michelle1991 schreef:Mooi! Iedere keer dat die uitstekers van bien voorbij zie komen moet ik me inhouden om ze te bestellen. Wat een ontzettend mooie resultaten krijg je hier mee zeg!
![]()
Waarmee heb je de bloem op de eerste taart gemaakt?Gewoon bestellen hoor
hahaha!
sssst
Heb net een vrij dure bestelling gekregen van bij ellen dus moet even sparen. Deze commentaar helpt daar niet echt bij!! Haha 
Héél mooi vooral ook de gedurfde combinatie van roze met zwart!
zoooooooooooo lief ennuh of de bloem nou wel of niet zo hoort ik vind hem super!! 
Alle drie erg leuk, maar de eerste twee spreken me toch het meeste aan, zo lief........
super je taartjes maar ik als echte leek heb een vraag jullie hebben het over bien uitstekers maar waar zijn die te koop kan ze hier op de site niet vinden.
alvast bedankt 
Wat een schatjes!
Via google indrukken: Cakes by bien. Als het goed is moet je op de eerste link drukken en dan kom je op Bien haar site terecht waar je de uitstekers kan vinden. 
jep
maar wel waarschuwing voor als je de site gevonden hebt... alles is zoooo leuk! hahaha
super bedankt is inderdaad een gevaarlijk mooie site hahaha gelijk besteld 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 3 communietaartjes voor mabel