1

Onderwerp: Bumba en Bumbalu op de versiertoer

Alhoewel Bumba heel populair is was dit toch de allereerste keer dat ik ze moest maken en vond het echt wel superleuk. Ook omdat je je helemaal kan uitleven met de kleurtjes vind ik.

Probeerde in mijn hoofd te halen hoe deze twee clowns het eraf zouden brengen als ze moesten versieren voor een verjaardagsfeestje en dit is het resultaat geworden.

Biscuit met chocolade/hazelnoot Meringue botercrème

Liefs
Tamara

https://lh4.googleusercontent.com/-P8HkszUXFcU/T4nODQ0VJrI/AAAAAAAAAQs/7Xz6PW5evUw/s640/Bumba%2520-%2520Julie%25201%2520jaar%2520-%25202012-04-13-02.JPG

https://lh5.googleusercontent.com/-DgcOvixJOhQ/T4nOKDDXvoI/AAAAAAAAAQ0/Ib_qxRkvL8U/s800/Bumba%2520-%2520Julie%25201%2520jaar%2520-%25202012-04-13-10.JPG

2

Re: Bumba en Bumbalu op de versiertoer

Wauw! echt mooi. Leuk die felle kleuren ook in de trommel.

3

Heel erg mooi geworden, zeg!

Wat ik me steeds afvraag bij die Bumba taartjes is hoe jullie die letters van de naam van de jarige eigenlijk maken. Zijn dat sjablonen? En leg je de gekleurde letters dan op witte/zwarte suikerpasta en trek je dat dan om met wat extra ruimte ertussen?

4

Antoneti schreef:

Wat ik me steeds afvraag bij die Bumba taartjes is hoe jullie die letters van de naam van de jarige eigenlijk maken. Zijn dat sjablonen? En leg je de gekleurde letters dan op witte/zwarte suikerpasta en trek je dat dan om met wat extra ruimte ertussen?

Ik heb de naam gemaakt met het lettertype Junebug (kun je gratis vinden op internet). Dan snij ik die letter voor letter uit in de kleurtjes. Leg ze daarna op een volledig stukje witte fondant en snij hem dan nogmaals uit. Sliertje zwart is met de sugargun gedaan

5

Tammie75 schreef:
Antoneti schreef:

Ik heb de naam gemaakt met het lettertype Junebug (kun je gratis vinden op internet). Dan snij ik die letter voor letter uit in de kleurtjes. Leg ze daarna op een volledig stukje witte fondant en snij hem dan nogmaals uit. Sliertje zwart is met de sugargun gedaan

Thanx voor de uitleg!! Ik ga me er over een tijdje ook eens op uitleven. :)

6

Heel mooi!
Zou ik ook nog wel eens willen kunnen, zo gaaf!

7

Heel leuk......... :thumb: