Onderwerp: Welke dowels moet ik kiezen?
Wilton Dowel Rods Plastic set/4
Wilton Bamboo Dowel Rods set/12
Ik ga 3 hoog stappelen,en ook die stevige kartoon gebruiken maar ik denk dowels ook beter doen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welke dowels moet ik kiezen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wilton Dowel Rods Plastic set/4
Wilton Bamboo Dowel Rods set/12
Ik ga 3 hoog stappelen,en ook die stevige kartoon gebruiken maar ik denk dowels ook beter doen.
drums bedoel ik die ga onder 1 laag en de rest boards van 4 mm ga ik gebruiken.
ik gebruikte vanaf 4 lagen voor in de onderste taart de plastic. Maar tegenwoordig gebruik ik alleen maiskolfprikkers.
ik gebruikte vanaf 4 lagen voor in de onderste taart de plastic. Maar tegenwoordig gebruik ik alleen maiskolfprikkers.
dus bij 3 lagen bedoel je hoef niet dowels?
Sorry, niet helemaal duidelijk geweest. Bij een stapeltaart moet je altijd dowels gebruiken! Ik gebruikte bij 4 lagen in de onderste de plastic holle dowels en in de andere lagen de maiskolfprikkers. Maar nu doe ik dus in alle lagen de maiskolfprikkers.
Ik vervoer bijvoorbeeld bruidstaarten altijd in delen, nooit meer dan 2 gestapeld en stapel dan op de locatie.
Ga niet stapelen met rietjes of kitkats, hoewel het bij veel mensen goed gaat, is dat zeker niet aan te raden!
@vanwelie, het valt me al een tijdje op dat je wel ontzettend veel vragen stelt
nu is dat op zich natuurlijk niet verboden, maar op veel van die vragen kan je gewoon het antwoord vinden via google of de zoekfunctie hier op het forum.
misschien kan je dat ook eens proberen?
of anders is het volgen van een (basis) workshop misschien ook niet heel erg verkeerd.
sorry, ik wil je verder niet beledigen of iets dergelijks, maar het valt me gewoon heel erg op.
verder meld ik je ook even, aangezien deze vraag niet heel veel met bekleden te maken heeft. je wordt dan vanzelf naar een andere rubriek verplaatst.
Met dowels kun je inderdaad niet zo goed bekleden
[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen
@vanwelie, het valt me al een tijdje op dat je wel ontzettend veel vragen stelt
nu is dat op zich natuurlijk niet verboden, maar op veel van die vragen kan je gewoon het antwoord vinden via google of de zoekfunctie hier op het forum.
misschien kan je dat ook eens proberen?of anders is het volgen van een (basis) workshop misschien ook niet heel erg verkeerd.
sorry, ik wil je verder niet beledigen of iets dergelijks, maar het valt me gewoon heel erg op.
Maar beter vragen dan fout gaan toch?
ik hoef geen workshop hoor,ik denk alleen jullie hier bakken langer dan ik dus meer ervaring met die kleine onderdelen over taart.verder meld ik je ook even, aangezien deze vraag niet heel veel met bekleden te maken heeft. je wordt dan vanzelf naar een andere rubriek verplaatst.
Was mij idd ook al opgevallen. Geeft niks maar met gewoon google of de zoekfunctie en heel erg veel lezen kom je een heel eind (zo heb ik alles wat ik nu kan ook geleerd).
Wat betreft dowels...ik stut met houten dowels van de bouwmarkt.
Wat betreft dowels...ik stut met houten dowels van de bouwmarkt.
ehhh, die zijn niet voedselveilig
ik heb van wilton gekocht ,het is voedsel dus vind ik veilieger zo werken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welke dowels moet ik kiezen?