1

Onderwerp: Wie is de.....

Wie is de mol! Nou in dit geval een vriend van mijn zoon die vandaag zijn 17e verjaardag viert. Zijn bijnaam is Mol, geen idee hoe ze erbij komen. Eigenlijk een taartproject van mijn zoon maar als hij een taart gaat maken komt het er meestal op neer dat we hem samen maken. Wel heel erg leuk om samen bezig te zijn al waren we het niet overal over eens. Maar goed zijn taart dus hij mocht beslissen en het eindresultaat vinden we best leuk.

http://i253.photobucket.com/albums/hh47/connytje/moltaart-.jpg

2

Re: Wie is de.....

Ik vind hem ook erg leuk! Is de taart afgewerkt met verkruimelde bastogne?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

3

Icehorse schreef:

Ik vind hem ook erg leuk! Is de taart afgewerkt met verkruimelde bastogne?

Dank je wel! Ja dat is inderdaad fijngestampte bastogne koeken.

4

Haha erg leuk geworden!!

Ik vind hem ook heel erg leuk!!!!!
Die wormpjes ook, super gedaan!!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

Super leuk taart zeg, dat molletje :lol:

Hihi die is echt gaaf

8

leuk!!

9

Ik ben net even meegelopen om de reactie van de jarige te zien. Hij moest er vreselijk om lachen en vond hem erg leuk. Doel bereikt dus!
Maar hebben jullie nou ook weleens dat ze denken dat het onderplaatje een cadeautje is? Hier moesten we hem dan toch in teleurstellen, wij vonden de taart op zich al cadeau genoeg.

10

Leuk

11

Heel erg leuk en grappig taartje en ja meestal geef ik de onderplaat er gewoon bij, maar tot nu toe vroegen de ontvangers of ik hem terug wilde, want ze hebben er in feite niks aan...

12

Ik vind hem superleuk geworden.
Als je even bij mij langs was gekomen,dan had je er ook nog een echte bij gekregen van mij. :Y
Dan was ik van hem afgeweest,onze tuin lijkt wel een bouwplaats. :s  :lol:

groetjes yvon

13

Hij is super leuk en orgineel!!(Ik heb hem tenminste nog niet voorbij zien komen)
:Y

14

anusz74 schreef:

Heel erg leuk en grappig taartje en ja meestal geef ik de onderplaat er gewoon bij, maar tot nu toe vroegen de ontvangers of ik hem terug wilde, want ze hebben er in feite niks aan...

Ik bedoel het anders, hij dacht dat er in het papiertje en cellofaan van de onderplaat een cadeau verpakt zat in plaats van een houten plankje  ;)

Enne Yvonne 72, als je jouw molletje te pakken krijgt mag je hem brengen  :D