Onderwerp: Doe maar gewoon...
... je allerlekkerste slagroomtaart mamma.
dat was het antwoord dat ik kreeg toen ik een tijdje geleden vroeg aan mijn zoon wat hij wilde met zijn verjaardag.
ik vroeg nog of ie een speciale taart wilde , maar nee hoor , alleen de lekkerste slagroomtaart die ik altijd maak.
toch jammer dat ik niet nog iets speciaals kon maken.
een weekje later verteld hij hoe leuk het nieuwe spel angry birds space is. dus ik dacht ik ga een verrassings taartje voor mijn zoon maken.
in het geheim begin ik kleine angry birds te boetseren en te laten drogen. en komt mijn zoon ineens een keertje mijn bakkamertje binnen en ziet ze staan. voor wie zijn die mama? dus ik verzin dat ze voor de zoon van mijn collega zijn. hij geloofd het verhaal en loopt ietswat beteuterd weer weg en mompeld : wat zal dat jongetje blij zijn wat ze zijn net echt!
hahahaha wat heeft moeders toch een voorpret.
nu was het zover.. alle voorbereidingen konden samengevoegd worden tot een taartje ( klein taartje want er is natuurlijk ook de slagroom taart)
de slagroomtaart met vruchtjes en zoals de jarige wilt met lekker veel chocolaatjes! ( sorry voor de slechte foto)
en hier dan het angry bird space taartje!( ook niet de mmoiste foto sorry)
we beginnen net als altijd gewoon met de slagroom taart en als dan 'smiddags alle visite er is dan zet ik nog 2 ijsfontijnen erbij en krijgt mijn zoon alsnog dit varrassings taartje.
ben benieuwd wat hij ervan vind!