Onderwerp: This is me...
Dag allemaal,
Ik ben Sharon Pie. Getrouwd en moeder van een zoon van 20 en een dochter van 12. ik ben geboren in Amsterdam, opgegroeid in Waalwijk en sinds 2003 wonen we in Ravels(België).
Via facebook zag ik vorig jaar, voor het eerst zo'n leuke taart, dat ik dacht: Dat wil ik ook proberen.
Dus ik zoeken naar een workshop in de buurt, maar niks kunnen vinden of op voorhand al een half jaar volgeboekt.
Bij toeval ontdek ik een plekje in de buurt en ja, ook ik geraak meteen besmet met dat heerlijke virus. In Sint Niklaas bezoek ik de eerste Belgische beurs voor taartliefhebbers en bedenk ik een plan om van mijn nieuwe hobby, mijn werk te maken. Dan zie ik dat De leukste taarten shop ook geloofd in te bezoeken winkels, naast webwinkels, en besluiten we naar de info dag te gaan. We raken steeds meer enthousiast en met de Unizo werken we een heel plan uit. In augustus volg ik ondertussen bij Sonja de Wilton Basic cursus. Uiteindelijk besluiten we toch onder eigen naam een winkel, webwinkel en workshops te starten in het inmiddels verbouwde bedrijfspand achter ons woonhuis. Per 1 januari 2012 heb ik een BTW nummer en per 1 februari open stilletjes de deuren van mijn winkel. We bestellen reclameborden en visitekaartjes en via facebook geven we bekendheid aan het hele gebeuren. De webwinkel is nog altijd in opbouw9dat heb ik onderschat), maar zodra die loopt, houden we een grandioze open deur dag. Ook mijn vriendenkring tussen taartenbakkers wordt groter, alhoewel ik nog niet iedereen in levende lijve heb mogen ontmoeten. Maar met de gastworkshops die in het najaar volgen (Junglefrog en Annelies Van Tessel) komt dat allemaal goed.
Poehoe, weeral veel te veel geschreven, terwijl ik eigenlijk een stille ben. maar als je ergens enthousiast over bent.....
Lieve groetjes van Sharon
Exclusief verdeler van de Annelies Van Tessel producten.