1

Onderwerp: jeumig

Poeh he!
Ik dacht dat doe ik wel even! Onwijs veel bakspullen gekocht, onwijs veel ingrdi

2

Re: jeumig

Vertel eens wat je precies gedaan hebt: stap voor stap.
Ik gebruik ook meestal dit recept zonder problemen. wie weet komen we er achter waar het fout ging.

3

Okee,

Ik heb eigenlijk precies het gehele recept gevolgd, ik heb alleen geen mixer en alleen een elektrische oven.

4

Een basisbiscuit zonder elektrische mixer maken is bijna onmogelijk of je moet over een heel goed klopuithoudingsvermogen beschikken! Met de mixer is het al 10 minuutjes mixen, met de hand dan toch zeker 15-20 minuten....pfffff.
Je deeg moet echt lobbig, taaiig zijn en niet meer 'horizontaal uitvloeien' als je het even laat staan.
Met een elektrische oven moet het heel goed kunnen lukken!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Bedankt!!
Ik heb 10 minuten aangehouden met de hand kloppen. En toen was het best een lichtgele schuimige massa!
Dus denk dat daar het foutje zit:D

Tot baks!

6

Jemig, met de hand kloppen??
Doe het je niet na hoor haha.
Hoe is het biscuit geworden??

7

Je kunt bij de Hema tegenwoordig voor 10 euro een handmixer kopen, misschien een tip? (zelfs via internet volgens mij...)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

caro schreef:

Bedankt!!
Ik heb 10 minuten aangehouden met de hand kloppen. En toen was het best een lichtgele schuimige massa!
Dus denk dat daar het foutje zit:D

Tot baks!

Meid ben bang dat je toch aan de mixer zal moeten hoor! ;)
Als ik namelijk mijn beslag klop, komt wordt ie bijna helemaal wit.
En dan is ie heel stijf en lobbig!

Kijk handig he al die weetjes van ons collegabaksters!

9

Nou Caro, ben heel erg benieuwd naar je biscuit!

Groetjes Tweety!