Onderwerp: Lang leve de Koningin!
Ja ja, nog eventjes en dan is het weer feest in heel het land. En natuurlijk kon ik het weer niet laten om voor Koninginnedag niet een paar leuke Printables te maken. Heb weer een leuk pakket op mijn blog gezet en natuurlijk deel ik deze ook met jullie:
Hier kun je het bericht op mijn blog vinden met daarbij de linkjes om de printversie te downloaden.
En in dit pakket zitten 7 Printables (eigenlijk 9 want ik heb er 2 ook apart in het Engels gedaan)
Een leuke vlaggenlijn:
Servetringen om zelf te maken:
Kaartjes voor op tafel:
Cupcake-toppers voor echte koninklijke cupcakes:
Deze vind ik zelf erg leuk. Oranje snorren:
Pot vol Koekjes:
Pot vol Brownies:
Normaal gesproken mogen mijn Printables niet gebruikt worden voor commerciële doeleinden zoals bijvoorbeeld verkoop (gaat voornamelijk om de Pot vol etiketten) Maar voor deze ene keer maak ik een uitzondering en mogen de etiketten voor een Pot vol Koekjes en een Pot vol Brownies gebruikt worden voor verkoop door kinderen en/of volwassenen op vrijmarkten. Ik heb de etiketten wel zo gemaakt dat mijn website er wel op vermeld staat, ik hoop ook dat jullie dat respecteren. Alle andere Pot vol etiketten die ik heb gemaakt zijn nog wel steeds enkel bedoelt voor persoonlijk gebruik.
Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden. Ik vond het in elk geval weer een feestje om ze te maken.
Fijne avond!
Groetjes Marieke