annick67 schreef:Botercrème is prima buiten de koelkast houdbaar, mits niet de mix gebruikt. Daar zit vocht in en dat kán ervoor zorgen (niet iedereen heeft dat, maar wil je het risico nemen?
) dat de marsepein/fondant van je taart glijdt. Ik zou dan ook de 1:1-crème gebruiken. Hierbij is het 1 deel roomboter (ik gebruik ook die Campina Botergoud, gaat prima) en 1 deel suikerbakkerspoeder.
Bovendien mag die taart echt wel in de koelkast, als hij erin past natuurlijk.... 
Let op dat je marsepEInen taart je geen 'pijn' gaat doen.... 
ik wil de mix gebruiken in combinatie met bakkersroom om zo een soort van zwitserse room te maken. de taart wil ik dan als volgt vullen.
zwitserseroom samen met aardbeien jam, verse aardbeien en mandarijntjes.
de taart wil ik dan afsmeren met botercreme 1:1 dus alleen roomboter en bakkerssuikerpoeder. als het goed is zou de marsepEIn (
) dan niet moeten gaan glijden.
Ben alleen bang dat de condens in de koelkast ervoor zorgt dat het marsepein en fondant versieringen die ik heb gemaakt (roosjes) er niet zo mooi van uit gaan zien.
De Barbie / prinsessentaart komt op een rond zilver taart karton, de roosjes komen onder rondom de jurk. en dit alles op een roze onder plank met torens en sterretjes ernaast
Helaas waren de ijsfontijnen op bij de Action.