1

Onderwerp: 3d biscuit in vriezer?

ik heb gezocht! maar kon niet veel vinden.

ik moet voor volgende week zaterdag een 3d taart maken, maar wegens tijdgebrek wil ik de kapsels woensdag al bakken en invriezen. kan ik woensdag ook al de kapsels in vorm snijden en dan goed inpakken en invriezen? of droogt het dan toch uit omdat het gesneden is?

2

Re: 3d biscuit in vriezer?

In vorm snijden, goed inpakken en invriezen moet kunnen.
Zelf vul ik en smeer ze ook meteen helemaal af. Door de BC zal het dan helemaal niet meer uitdrogen. Je kan ze dan bevroren bekleden, of ontdooien. Succes.

3

oja das ook handig, gelijk vullen en afsmeren  :D ik vul hem met jam en pure chocobotercreme van de mix.. die zijn wel in te vriezen toch? dankje voor de tip!

4

ik zou ze persoonlijk gewoon in vriezen en pas in vorm snijden als ze net uit de vriezer zijn.. half bevroren snijdt strakker en minder kruimelig .. is mijn ervaring;)

5

dat is ook handig, maar kan ik dan trouwens dat wat ik er afgesneden heb, opnieuw invriezen zodat ik er een andere keer cakepops van kan maken? dan word het natuurlijk wel 2x ingevroren. of kan dat geen kwaad?

6

als je snel snijdt is t niet echt ontdooit... hier ging t prima.. ( ook met t bewaren en weer in de vriezer doen )