1

Onderwerp: stapeltaart maken

Ik heb gelezen dat jullie tussen de taarten kartons en stokjes stoppen. Mijn taartkartons zijn aan de bovenzijde bekleed met een glanzende (goudkleurige) laag, maar aan de onderzijde zijn ze gewoon karton. Plakken jullie dan 2 kartons tegen elkaar zodat enkel de vetvrije, glanzende laag tegen de bovenste en onderste taart komt ? Of gebruiken jullie andere kartons ?

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

2

Re: stapeltaart maken

dit wil ik ook graag weten.... wie antwoordt???

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

Ik gebruik dit soort kartons, vetvrij en voedingsveilig Ik bekleed ze dan of met huishoudfolie of ik leg er twee op elkaar. Ze zijn ook iets goedkoper dan die goudkleurige! Als ik dan een aparte onderlaag wil hebben bekleed ik ze bv met inpakpapier met daarover doorzichtige folie. Dan heb je steeds origineel onderbord.

4

okay bedankt! Toch maar weer een bestelling plaatsen dan...

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

5

Nathalie, als je de kartons bekleedt met huishoudfolie, snij je dan niet door die folie heen bij het aansnijden van de taart ? Ik ben bang dat er dan een stukje van die folie aan de onderkant van een stukje taart blijft hangen en zo in de maag van een gast belandt, of zie ik dat verkeerd ?

6

Je kan ze ook bij de aveve krijgen hoor. Is misschien iets sneller en handiger. Ook AVA heeft ze.

7

ja, die gouden heb ik ook bij de AVA gehaald, misschien is het gemakkelijker om 2 eenvoudige, vetvrije met het kartongedeelte tegen elkaar te plakken.