1

Onderwerp: zunige zeeuwen houden van zoetigheid :)

Hallo :)

Ik had me hier nog niet voorgesteld! Ja schaam me vreselijk.

Ik ben Kelsey, maar ze noemen me Kelsje. Vooral omdat ik onderstussen 22 jaar ben en het woord groeien, dat ken ik niet ;)
Ik ben een ukkie, de meeste kinderen van ongeveer 10 jaar steken al boven mijn lengte van 1.55m uit.

Ik kom uit het diepe zuiden, Zeeland, waar ze wel van zoete koek n taartjes  houden.

Sinds enige maanden heb ik een cupcake bakmachine. In de oven wilde het eigenlijk alleen mislukken en nu zijn die saaie vanille en choco cupcakes al ware kunstwerkjes. (foto's komen echt nog)

Mams en schoonmams voeden deze nieuwe hobby door ideetjes op te dragen en schoonmams maakt zelf silicone mallen e.d. 

Binnenkort ga ik ook en workshop taarten bakken volgen bij de tante van mijn vriend. Tja een hele familie vol met taartenbakkers lijkt het haast wel he.

Hopelijk maak ik ooit ook prachtige taarten, ben soms wel een beetje jaloers op de ware meesterwerken die hier nogal vaak voorbij komen. Maar ik bedank iedereen alvast voor de tips en tricks. Heb er al genoeg gekregen waardoor ik simpele beginners foutjes niet meer zal maken

2

Re: zunige zeeuwen houden van zoetigheid :)

Welkom! Heel veel bakplezier!

En misschien een brutale vraag, maar heb je een aandoening waardoor je niet meer groeit?

3

Hallo Wendy,

Helemaal niet brutaal. Aan mijn oma's kant van de familie zijn de meeste mensen gewoon klein. Ik ben in de puberteit gewoon nooit gegroeid  Tegenwoordig worden mensen gewoon reuzen.. als ik 50 jaar geleden had geleefd was ik volkome gemiddeld :)

4

Welkom!

Enne, klein maar fijn hoor...ik ben zelf ook maar 1.53m  :lol:

You do not need to create your own solutions as a product. In return for recommending a product to someone  how to work from homewho makes a purchase an affiliate marketer will earn a commission. Imagine if you could do this by recommending some of the goods and services you currently use in your hobby? Starting an online business in this way you do not even have to deal with customers as the product owner will support them.

You do not need to create your own solutions as a product. In return for recommending a product to someone  how to work from homewho makes a purchase an affiliate marketer will earn a commission. Imagine if you could do this by recommending some of the goods and services you currently use in your hobby? Starting an online business in this way you do not even have to deal with customers as the product owner will support them.