1

Onderwerp: Welke roller gebruiken jullie het liefste..

..om het fondant mee uit te rollen?

Ik heb nu meestal gewoon een houten roller.
Maar nu heb je ook de kunststof roller 35 cm http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -p-54.html

of de wilton roller 50 cm.. http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -1521.html

Werkt een kunststof roller ook veel beter? En welk formaat gebruiken jullie dan?

Believe, Feel, Love, Be, Create, Inspire..
Facebook

2

Re: Welke roller gebruiken jullie het liefste..

ik vind een kunstofroller ook wel erg prettig  :) hout kan ook wel maar is toch minder vind ik...

3

Ik heb de wilton roller van 50 cm en daar ben ik heel blij mee. Ideaal voor het uitrollen van fondant om mee te bekleden.
En ik heb een kleinere voor kleinere stukjes fondant. Die is dan wat handelbaarder.
Allebei zijn ze van kunststof.

4

Ik heb zowel de 50 cm, de 35 cm als een kleintje van 15 cm, dan nog een normale houten rollen, die gebruik ik voor deeg en dan nog een hele grote zware houten roller die gebruik ik als ik groot deeg moet rollen. Ik heb aan de uiteinden van de kunststof rollers ringen zitten om in verschillende diktes uit te rollen. Het ene plakt soms meer dan het andere, ligt ook een beetje aan het weer en de temperatuur.

Christine.

5

Ik had een houten waar ik tevreden mee was en heb er toen een van kunstof bij gehaald. Veeeeel beter! Die van mij is 15cm geloof ik, vind ik wel een beetje te klein voor de grote lappen.. Maar het werkt :)

Succes  :)

Gr Kelly

6

ik had eerst de kleine kunstof van wilton maar nu de grote van 50 centimeter ... Nou GEWELDIG ging het uitrollen nogal eens fout omdat het allemaal ongelijk was. Nu nooit meer met van die handige ringen er om heen. enige nadeel je voelt het wel in je polsen, maar ook niet meer dan voelen bij mij.

Smart critiques, Stupid creates

7

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb toch ook de 50 cm roller besteld.
Gisteren voor het eerst gebruikt en hij werkt super.

Weg met de houten roller. ;)

Believe, Feel, Love, Be, Create, Inspire..
Facebook

8

Ik begon met een houten, daarna een pvc-buis, daarna de grote van Wilton en nu heb ik de tupperware. Die kan je met koud water vullen en eindelijk ben ik verlost van plakken. Echt ideaal!!!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.