Onderwerp: wat past er bij peren bavarois
Ik heb vandaag mix voor peren bavarois besteld, maar zit me nu te bedenken wat ik daar mee kan combineren..... iemand een idee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » wat past er bij peren bavarois
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb vandaag mix voor peren bavarois besteld, maar zit me nu te bedenken wat ik daar mee kan combineren..... iemand een idee?
Hoi Ringeding,
Ganache, eigenlijk smaakt al het fruit goed met chocolade, toch?!
groetjes sproetje
dat is dus het probleem.. ik houd niet van chocolade haha
iets met speculaas? Weet wel niet hoe die mix smaakt. Veel lekkerder als je het zelf maakt. MMMMM
iets met speculaas? Weet wel niet hoe die mix smaakt. Veel lekkerder als je het zelf maakt. MMMMM
Heb jij een recept voor perenbavarois dan ????
Wil je dat met ons delen?
mischien slagroom met mascarpone en dan stukjes peren in?
of kannel ik denk past goed bij peren
xhafal schreef:iets met speculaas? Weet wel niet hoe die mix smaakt. Veel lekkerder als je het zelf maakt. MMMMM
Zag dit berichtje en haak even aan, alhoewel topicstarter daar niet om vroeg.. Sorry..
Rudolf van veen heeft een heel lekker recept voor een perencreme, een soort banketbakkersroom op basis van perensap, samen met pangebakken peren. Die kun je dus ook in 'onze taarten' doen. http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/rece … perentaart
Die 'pan gebakken peren' zou je dus ook heel lekker kunnen combineren met de perenbavaroi. (Toch nog een antwoord voor de TS)
Of laagje witte chocoaldecreme, laagje krokante pure chocola, advocaat, kaneelcreme, ...
Kaneelcreme lijkt me wel lekker... ga ik dat eens proberen.
en ik vind het niet erg hoor, dat je er even een receptje door heen gooit.... zijn altijd leuk meegenomen hihi
xhafal schreef:iets met speculaas? Weet wel niet hoe die mix smaakt. Veel lekkerder als je het zelf maakt. MMMMM
ergens in mijn kookboeken ja. Heb nu geen tijd, maar zal later vandaag eens zien of ik het vind (een groot deel van mijn kookboeken kan ik nu niet aan door verbouwingen, dus ik hoop dat het in diegene staat die ik hier nog wel heb liggen)
anders Google.
mamski schreef:xhafal schreef:iets met speculaas? Weet wel niet hoe die mix smaakt. Veel lekkerder als je het zelf maakt. MMMMM
Wil je dat met ons delen?Zag dit berichtje en haak even aan, alhoewel topicstarter daar niet om vroeg.. Sorry..
![]()
![]()
Rudolf van veen heeft een heel lekker recept voor een perencreme, een soort banketbakkersroom op basis van perensap, samen met pangebakken peren. Die kun je dus ook in 'onze taarten' doen. http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/rece … perentaart
Die 'pan gebakken peren' zou je dus ook heel lekker kunnen combineren met de perenbavaroi. (Toch nog een antwoord voor de TS)
Of laagje witte chocoaldecreme, laagje krokante pure chocola, advocaat, kaneelcreme, ...
klinkt lekker dat recept!
wat naar nou dat Mieperdepiep zich er weer tegenaan bemoeid
Geweldig, dank dank
Peren met dulce de leche.... dat lijkt me ook wel kunnen
wat naar nou dat Mieperdepiep zich er weer tegenaan bemoeid
![]()
![]()
Geweldig, dank dank![]()
![]()
Uh ja.. kan het niet laten
. Weten jullie ook meteen dat ik graag Rudolph's bakery kijk.
alsof ik niks te doen heb hier..
Laat er nu vanmiddag een recept voor appelbavarois op zijn. Kan het echt niet helpen.. Vervang appels door rijpe peren en voilá; perenbavarois.: http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/rece … l-victoria
En ja; met dulce DL samen is vast héél lekker!
witte ganache?
normaal combineer je peer snel met chocolade zoals veel al zeggen.
je kunt ook iets van appelcompote erbij maken dat je een appel en peertaart hebt.
wanneer en waar is Rudolphs Bakery dan?
Carien schreef:wat naar nou dat Mieperdepiep zich er weer tegenaan bemoeid
![]()
![]()
Geweldig, dank dank![]()
![]()
Uh ja..
kan het niet laten
![]()
. Weten jullie ook meteen dat ik graag Rudolph's bakery kijk.
alsof ik niks te doen heb hier..
![]()
Laat er nu vanmiddag een recept voor appelbavarois op zijn. Kan het echt niet helpen..Vervang appels door rijpe peren en voilá; perenbavarois.: http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/rece … l-victoria
En ja; met dulce DL samen is vast héél lekker!
gemakkelijk, moet ik niet meer zoeken
MMMM ik heb de appel in de pan liggen ruikt in ieder geval al heerlijk
![]()
![]()
Het zit op een kanaal dat 24kitchen heet. Met 24 uur per dag non-stop kookprogramma's. Je moet er maar zin in hebben om 4.00 's nachts...
In ieder geval kwam het bij ons er in eens op toen wij van pakket/ leverancier (?) veranderd waren, iets met UPC, geen idee hoe het werkt.
Maar je kunt op internet de filmpjes per recept ook gewoon bekijken als dit kanaal er bij jullie niet op zit.
perenbavarois combineren met een laag karamel?
Carien schreef:
![]()
![]()
Het zit op een kanaal dat 24kitchen heet. Met 24 uur per dag non-stop kookprogramma's. Je moet er maar zin in hebben om 4.00 's nachts...
In ieder geval kwam het bij ons er in eens op toen wij van pakket/ leverancier (?) veranderd waren, iets met UPC, geen idee hoe het werkt.
Maar je kunt op internet de filmpjes per recept ook gewoon bekijken als dit kanaal er bij jullie niet op zit.
Wij hebben digitenne, ben het nog niet tegengekomen (maar kan natuurlijk ook zijn dat manlief zoiets verwijderd heeft ). Zag later idd dat de filmpjes op internet staan, lekkerrrrr
Dank voor het vinden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » wat past er bij peren bavarois