1

Onderwerp: Hallo allemaal

Mijn naam is Skye ( echte naam is Ilona - maar daar zijn er geloof ik al een paar van op dit forum :)  ) en ik lees al een tijdje mee op dit forum. Sinds 1,5 mnd ben ik geraakt door het bakvirus en sindsdien sta ik elk weekend wel wat in elkaar te freubelen. Ik heb dit forum al vaak nodig gehad voor tips en trucs en ben dus blij dat het bestaat  :Y
groetjes Ilona

2

Re: Hallo allemaal

Welkom Ilona!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Welkom. Ik moest reageren want mijn kleindochter heet Skye, en mijn dochter heet Ilona.

4

monique53 schreef:

Welkom. Ik moest reageren want mijn kleindochter heet Skye, en mijn dochter heet Ilona.

haha dat is wel heel grappig om te lezen, Skye is al mijn nickname sinds '97 toen ik voor het eerst op het internet ging, Skye verwijst naar het eiland in Schotland waar ik ooit nog eens heen wil maar t'is er nog nooit van gekomen :s  ( maar dat terzijde  :)  )

5

Skye schreef:
monique53 schreef:

haha dat is wel heel grappig om te lezen, Skye is al mijn nickname sinds '97 toen ik voor het eerst op het internet ging, Skye verwijst naar het eiland in Schotland waar ik ooit nog eens heen wil maar t'is er nog nooit van gekomen :s  ( maar dat terzijde  :)  )

Wij willen nog eens een keer met Skye naar Skye, dat lijkt me zo leuk voor haar.