Onderwerp: Appeltjes en Boerderijdieren
Voor Jara, die wilde graag een groene taart met boerderijdieren EN een poesje. Best pittig, dat boetseren
Bedankt voor t kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Appeltjes en Boerderijdieren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor Jara, die wilde graag een groene taart met boerderijdieren EN een poesje. Best pittig, dat boetseren
Bedankt voor t kijken!
heel erg mooi
en super geboetseerd 
o wat leuk, die ga ik onthouden (wil voor mn meisie in mei een boerderij dieren taart maken)
Wat een mooie strakke taart....en een prachtige kleur groen. En je boetseersels zijn ook goed gelukt. Kortom: I love it
Wat een mooie strakke taart....en een prachtige kleur groen. En je boetseersels zijn ook goed gelukt. Kortom: I love it
Precies wat ik zou willen zeggen!
super strak en mooii geboetseerd!!
Erg leuk taartje met superschattige diertjes! Heb je speelgoed gebruikt als voorbeeld?
De figuurtjes komen me bekend voor
...
Die appeltjes met de naam zijn ook leuk bedacht!
Helemaal mee eens! 
Wow, supermooie taart!
Daar sluit ik me ook graag bij aan! 
zo schattig!
helemaal leuk en mooi en less is more en

Ooh, wat een mooie taart en wat een leuke kleur!
Bedankt voor de reacties!!!
Erg leuk taartje met superschattige diertjes! Heb je speelgoed gebruikt als voorbeeld?
De figuurtjes komen me bekend voor...
Die appeltjes met de naam zijn ook leuk bedacht!
Ik heb ze niet (bewust) nagemaakt van speelgoed, wel grappig want meer mensen zeggen dat het ze bekend voorkomt. Het katje heb ik nagemaakt uit een foto uit een boek( geen idee welk boek, een vriendin heeft het me gemaild) en de andere dieren heb ik uit mijn hoofd gedaan.
kijk nou echt ontzettend SWEET,heel mooi gedaan 
Super lief !
Heel erg mooi en leuke taart!
Leuke taart, ziet er zo mooi uit
Wat mooi gemaakt!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Appeltjes en Boerderijdieren