1 Laatst bewerkt door Barbara136 (18-04-2012 19:15)

Onderwerp: Dierentuin Jungle stapel!

Inmiddels weer mijn 7e taart, gemaakt voor mijn nichtje die 1 jaar werd. Bekende taart van Wendy en toegevoegde topper. Bovenste taartje is een dummy die nu in kast staat van Fientje staat :) .
Onderste taart is gevuld met laag botercreme met patidess witte chocolade en stukjes framboos - laag 4 vruchtenjam en afgesmeerd met witte ganache.  :9   
Tweede taart is een chocolade biscuit gevuld met laag bonbonbloc botercreme - laag dulce de leche, afgesmeerd met pure chocolade ganache. Derde taartje "kindertaart" ; laag lemon curd botercreme - laag aarbeienvlaaivulling, afgesmeerd met botercreme 1:1 (door schande en schande geleerd :lol: )
Super leuk om te maken! Dank voor het kijken, groetjes Barbara
http://www.mijnalbum.nl/Foto-URRVUODD-D.jpg

2

Re: Dierentuin Jungle stapel!

Een hele uitdaging hoor, voor je 7e taart. Hij is heel mooi geworden en erg netjes afgewerkt, vind ik. Keep-it-up!

Tieneke

3

Wat een leuke dierenstapel en  :thumb: geboetseerd!

4

Tante Tien schreef:

Een hele uitdaging hoor, voor je 7e taart. Hij is heel mooi geworden en erg netjes afgewerkt, vind ik. Keep-it-up!

Tieneke

Dank je wel voor je reactie!
Een uitdaging was het zeker! Heb vorig jaar wilton cursus fondant gedaan en dit jaar geoefend in thee servies workshop bij Bianca, dus dacht: trek de stoute schoenen aan  ;)

5

Wauw, wat leuk!