Onderwerp: Hoe strik goud kleuren?
Hoi,
Ik moet binnenkort een strik maken in goud kleur?
Goud poeder mengen met citroen en het strik verfen? Wordt dit wel mooi?
Graag wat tips.
Het moet ook niet al te duur worden..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe strik goud kleuren?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik moet binnenkort een strik maken in goud kleur?
Goud poeder mengen met citroen en het strik verfen? Wordt dit wel mooi?
Graag wat tips.
Het moet ook niet al te duur worden..
Hoi!
Als je de strik aan het maken bent met dust en een kwastjes meteen de lapjes dusten voor je ze in vorm laat drogen.
Neem een poederkwast zoals een blusherkwast, doe er dust op en "verf" de marsepein of fondant droog.
Wit gebleven stukjes kun je later nog aanstippen met een kleiner kwastje. Ik zou alcohol nemen (Vodka) gaat al prima, maar nog beter is pure alcohol geschikt voor consumptie. "spirit" in de webshops. Citroensap of water kan best, maar dan moet het wel heeeeeeel weinig zijn, want anders smelt je fondant. Alcohol vervliegt
Succes!
Bedankt voor je antwoord.
Ik ga het proberen.
ik heb net (werkelijk 30 min geleden) mijn versiersels die ik daar voor heb gemaakt van marsepein geschilderd. Ik moet voor een boedha taart gouden versiersels hebben. Ik heb gele marsepein gebruikt na advies van een vrouw die cursus geeft omdat de kleur die je wilt verfen op wit niet zo goed zou pakken. Ik heb goud poeder gemegt met een heeel klein beetje vodka. Het ziet er prima en er goud uit . Hoe dunner je de "verf" maakt hoe wateriger de kleur heb ik gemerkt. dus echt een halve theelepel poeder met een heel klein scheutje vodka. werkt prima
!
gr merlin
Bedankt ga het proberen..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe strik goud kleuren?