Onderwerp: gepikte eitjes
Ik vond het idee van de gebakken eitjes erg leuk. Zo leuk, dat ik het schaamteloos gepikt heb!
Zij die gaan taarten groeten u!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » gepikte eitjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vond het idee van de gebakken eitjes erg leuk. Zo leuk, dat ik het schaamteloos gepikt heb!
Nou zo schaamteloos is het niet hoor want ze staan ook op youtube. 
Als iemand niet wilt dat je het zelfde maakt dan moet je iets niet op internet plaatsen!
Ik vind wel leuk om ze allemaal te zien op verschillende manieren! Heb er niet zo het geduld voor, dus hou het maar op kijken naar de verschillende mandjes met eieren!
vond het ook leuk om te doen, maar tamelijk veel werk 
Nou ik vond het eigenlijk wel meevallen, zoveel werk vond ik het niet maar ik denk wel dat ik de volgende keer alleen maar gele cake gebruik dat vind ikzelf toch wat leuker.
Ik had ze nl. ook gemaakt.

oh die zijn ook leuk! Mooie foto ook
Ik heb er 22 gemaakt, vond het leegmaken veel werk en na het bakken alles schoonvegen. Dan willen mijn handen niet mee zo 
ALs je de buitenkant van het ei ook een beetje inspuit met bakspray in plaats van alleen de binnenkant dan veeg je het er zo af en hoef je maar iets te vegen om het schoon te maken. 
ha grappig...kheb geen idee maar in de eieren zit cake??? prachtig is dat
heel apart
@dollelollypop: dat is een goeie tip! Voor de binnenkant heb je het trouwens niet nodig. Is prima zonder te pellen
@monique69: Ik heb cupcakemix gebruikt
Ik heb gewoon cakemix gebruikt...En een goede tip om de buitenkant ff in te spuiten...Zou je ze ook kunnen insmeren met crisco...
dit waren mijn eitjes...ook eerlijk gepikt

Ooh, wat ontzettend leuk! Hoe hebben jullie dat gedaan?
Gr.
Sandra
mamasan Sandra
je prikt een gaatje onderin het ei, laat het leeglopen en even onder de kraan uitspoelen, inspuiten met een beetje bakspray ( maar ik lees hierboven dat dat niet echt nodig is ), vullen met cakedeeg vanuit een spuitzak ( als je het leuk vind met een kleurtje door het deeg ) en dan in een mini cupcakeblik met daarin een stukje folie om ze rechtop te laten staan in de oven 20 minuten op 150 graden heb ik het gedaan.
Zie hieronder de link naar het filmpje op youtube.
Dank je wel voor je reactie. Ik heb inmiddels ook al een mailtje van CocoRosie ontvangen met een uitgebreide beschrijving.
heel leuk..tnx voor de uitleg en d youtube..kga t eens een x proberen 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » gepikte eitjes