1

Onderwerp: Hallo allemaal

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik iedereen even waarschuwen, IK BEN NIEUW  :o , hi hi.
Ik heb al een hele poos mijn inlogcode maar ben nog erg onzeker over mijn taarten en over hoe het allemaal hier op het forum werkt, dus als ik iets verkeerd of geks doe weten jullie hoe het komt.

Ik zal me even kort voorstellen:

Mijn naam is Melina, ik ben 29 jaar en probeer nu ongeveer een jaar lang af en toe een taart te maken, ik merk doordat ik 2 kleine meiden heb ik soms te kort tijd heb en dat vind ik wel eens moeilijk, hebben meer van jullie dit probleem?

2

Re: Hallo allemaal

Mijn naam is Jedi, ben 30j en heb 4 kids, 8.5j, 7j, 5j en 2.5j. Ook ik ben nieuw en leek, maar zo gretig in het leren en wil elke dag wel iets nieuws proberen.
De kids willen steeds meehelpen met mama en worden boos als dat niet gaat. De bakmicrobe heb ik al heel lang te pakken, maar het versieren leek me te moeilijk, dus jarenlang niets geprobeerd. Tot in Aveve (of Boerenbond) met een baklijn op de proppen kwam. Van tevoren maakte ik recepten van Nigella Lawson, vooral haar cupcakes met eiwitglazuur en een roosje erop, har chocolade-honingtaart is ook verukkelijk!
Ik probeer de kids er zoveel mogelijk bij te betrekken, door cupcakes te maken met hen of koekjes, of ieder zijn/haar persoonlijke boltaart (van 12cm)(daar gebruik ik dan diepe dessertkommetjes voor en bak niet in de vorm maar leg reepjes biscuit, dan hebben ze ook de taart zélf gemaakt). En soms maakt mama een grote taart, die er perfect moet uitzien (waar ik lang nog niet ben) en dan kan er niet geholpen worden.
Ze vinden het heerlijk om hun eigen creaties op te smullen, en gunnen me dat momentje alleen dan ook wel.