1 Laatst bewerkt door Angela71 (05-04-2012 21:58)

Onderwerp: Voor een lief prinsesje...

Voor afgelopen woensdag deze cupcakes gemaakt voor een meisje wat absoluut niet van taart houdt, maar dus wel van cakejes.
Lekker roze, glitter, girly.......superleuk om te doen als je zelf een zoon hebt  :) Ik heb me er heerlijk op uit kunnen leven!
En...die zoon is niet minder leuk hoor! Integendeel...maar het is weer eens wat anders dan blauw  :D

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/560464_212016115571446_100002891762764_315966_1834801966_n.jpg

Groetjes, Angela

2

Re: Voor een lief prinsesje...

schattige cupjes (:

••   Leef je leven zoals je hem in je dromen droomt   ••
    hayallerini rüyalarında yapmak gibi bir hayat yaşamak

3

Schattige cc's............ :)

4

Mooie Cupcakes. Over 3 maandjes wordt mijn dochter ook 5, dus ik sla deze op ter inspiratie.  ;)

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

5

Oh ja, mag ik vragen hoe jij die letters heb gemaakt. Mooie letters en niet zo groot, zodat ze op een cc passen.  :think:

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

6

Peca schreef:

Oh ja, mag ik vragen hoe jij die letters heb gemaakt. Mooie letters en niet zo groot, zodat ze op een cc passen.  :think:

Ik heb de JEM alphabet set gebruikt.

Groetjes, Angela

7

Prachtige, girly cupcakes! :thumb:  :Y

8

Wat een schatjes!!  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!