1

Onderwerp: Soort dubbele laag, extra bovenlaag?

Hellup! Ik wil graag een taart bekleden en dan bovenop een nieuwe laag in een andere kleur leggen die golft aan de zijkant, zoals je veel ziet bij oilily-taarten. Maar hoe doe je dit??

Ik hoop dat iemand kan helpen.. Ik weet niet hoe dit heet, maar als het niet duidelijk is dan zoek ik er nog wel even een plaatje bij.

Liefs, Evelien

2

Re: Soort dubbele laag, extra bovenlaag?

de bovenste laag alvast op maak snijden, dus zijkanten golvend snijden. en er gewoon overheen leggen.. of als dat echt niet lukt. eerst gewoon de bovenkant precies de grootte van de taart (diameter) bekleden, en dan de zijkant een hele lange golvende strook opplakken ertegen aan. dan heb je wel een randje boven te zien maar die kan je weer versieren dan

wanneer ik het zelf lees volg ik het al niet, dus hoop echt dat jij wel begrijpt wat ik bedoel  :lol:

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

3

ik begrijp je wel ;)

Enthousiaste groet, Maxime

4

Dank voor je antwoord! Ik denk dat ik het ook begrijp  :lol: . Ga het uitproberen!!

Laat wel weten of het gelukt is :-).

X

5

:D  Succes!!!

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

6

eerst de zijkant bekleden mbv een smalle baan en dan die bovenlap eroverheen; anders wordt het bovenop wel een hele dikke plak fondant/marsepein :s

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl