1

Onderwerp: Taartje voor een cancer survivor

Ik heb een beetje inspiratie dip. Ik heb beloofd een taartje te maken voor mijn neef. Hij heeft Lymfenklierkanker overleefd. Ook weer eens iemand die goed nieuws krijg,t het gaat zo vaak mis. Ik heb nu alleen geen idee hoe ik hem zal decoreren. Ik weet niet zo heel veel hobbies van hem. En het is voor een man al zo moeilijk. Wie heeft er een tip. Moet zomaar een taartje van 15 of 20 cm worden. Alvast bedankt!

Groetjes Maroesja

2

Re: Taartje voor een cancer survivor

Waarom niet een leuk retro taartje met rondjes o.i.d.?
Rondjes van verschillende grootte, rondjes in rondjes, enz.
Volgens mij kan dat wel voor een man.
(Ik vind voor een man iets bedenken ook altijd lastig  ;) )

Dat is toch een TAART waard!

3

https://lh5.googleusercontent.com/-wYHiAWU85CY/T3xUiIc88gI/AAAAAAAACkk/VPYuVWDOeu0/s246/smile.jpg

En zoiets? Of vind je dat te kinderachtig? Moeilijk hoor.

4 Laatst bewerkt door Maroesja (04-04-2012 16:51)

Die smiley vind ik erg leuk, moet ik erg om lachen. Maar hij is 37 dus misschien wel een beetje te kinderachtig. Maar bedankt voor het meedenken. Misschien toch maar retro of blokjes o.i.d. Bedankt in ieder geval.

Groetjes Maroesja

5

wauw, tof dat je zoiets wilt doen voor je neef. bij mij begint er vanalles door mijn hoofd te spoken van ideetjes. misschien kan je een taart maken van alles wat het leven mooi maakt, bomen, bloemetjes,... of een mooie, inspirerende tekst erop. het is niet niets om lymfeklierkanker te overleven. ik neem wel aan dat hij hodgkin-lymfo kanker had (de minder dodelijke). ik heb mijn moeder vorig jaar moeten afgeven aan NON-hodgkin lymfo kanker. ik geloof wel dat hij een optimistisch persoon is, de meeste kanker survivors zijn het toch.
veel succes ermee

6 Laatst bewerkt door Maroesja (06-04-2012 22:01)

Bedankt allemaal, ik heb hem vandaag aan zijn ouders meegegeven.
Het is toch een beetje retro geworden en hij heeft hem heerlijk gesmaakt.

@bunnycakes
Hij had volgens mij wel de non-hodgkinvariant. Stadium 4, hij heeft ook stamceltransplantatie gehad. Maar gelukkig is voorlopig alles goed.

Groetjes Maroesja