1

Onderwerp: Lang niet zo mooi als die van Sonj@!

Deze taart heb ik gemaakt naar aanleiding van de prachtige taart van sonj@!! Hij is lang niet zo mooi geworden als die zij heeft gemaakt en ook begon hij in te zakken omdat ik niets meer in huis had om te stutten, maar mijn dochter was er erg blij mee.
Ook voor het eerst een mensje geboetseerd maar wat is dat hoofd lastig zeg! Ook was de hele achterkant van het koppie plat, dus extra haren er overheen gedaan zodat het minder opviel  :lol:.

Stom is dat dat ik het altijd zo leuk in mijn hoofd heb maar dat het er heel anders uit mijn handen komt  :(

http://i43.tinypic.com/34g65xh.jpg

2

Re: Lang niet zo mooi als die van Sonj@!

Jeeeeeeeeeetje!!!!! Zie ik ineeens een topic voorbij komen met mijn naam erin!!!!!! Ik schrok me echt een hoedje, maar voel me zeer vereerd!!  :)

Tuurlijk was je dochter blij met haar kasteel! Het is een prachtig meisjespaleis geworden zo in het roze met rood  :Y

En nog gefeliciteerd met je prinsesje natuurlijk  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: Lang niet zo mooi als die van Sonj@!

Sonj@ schreef:

Jeeeeeeeeeetje!!!!! Zie ik ineeens een topic voorbij komen met mijn naam erin!!!!!! Ik schrok me echt een hoedje, maar voel me zeer vereerd!!  :)

Tuurlijk was je dochter blij met haar kasteel! Het is een prachtig meisjespaleis geworden zo in het roze met rood  :Y

En nog gefeliciteerd met je prinsesje natuurlijk  :Y

Haha je hebt het verdient, die van jou is echt prachtig!
Dank je wel voor je compliment!