26

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Komt echt wel goed hoor blue, alleen heb je wat geduld nodig bij bestellen van de webshop! Daarom ga ik altijd zelf bij haar langs!

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

27 Laatst bewerkt door Esther68 (04-12-2013 18:58)

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Ik vind 6 weken niet echt 'wat geduld', maar heeel veeel geduld hebben  ;) . Als je in de buurt woont is ophalen inderdaad de beste optie, maar ik woon er te ver vandaan.

28

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

@blue............heel vervelend, maar je hier registreren om een 'klacht' over taartencentrum in te dienen, helpt je echt niet verder.........er zijn een aantal tips in dit topic genoemd.......

Verder moet je echt bij taartencentrum zijn............niet op dit forum. Hier is het niet de bedoeling om negatieve reclame te maken...........

29

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

ik ben nu een aantal weken verder. Ik heb hier een bericht geplaatst omdat ik naar een oplossing zoek.
ik heb meerdere keren gebeld, gemaild, contactformulier ingevuld en smsjes gestuurd.
ik lees hier bij meerdere mensen dat het allemaal wel goed komt. Ik had de producten nodig voor de bruidstaart van mijn broer. Ik heb nu alles ergens anders moeten kopen, maar ik heb wel betaald.
is er iemand die me kan helpen?

Ik heb me hier niet geregistreerd om een klacht te melden. toen ik het bedrijf op google intoetste
kwam ik op deze site terecht. ik heb me hier puur gemeld om begrip voor de situatie te krijgen en een oplossing te zoeken.

is er iemand die mij kan helpen????

30

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Kan iemand hier mij misschien helpen? Ik woon in zuid limburg dus helaas niet in de buurt
Van het taartencentrum. Zoals ik hierboven begrijp is de eigenaresse een goed persoon. Ik ga er dus vanuit dat er ergens iets fout is gegaan. Ik zou heel graag mijn producten willen die ik besteld heb.
Wie kan mij helpen alsjeblieft???

31

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Pb mij even je gegevens en wat je besteld hebt. Dan zal ik zodra ik er weer heen ga( ze is deze week dicht in verband met balansen) even de aandqcht op he bestelling vestigen...meer kan ik ook niet voor je doen.

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

32

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

ik heb 3 weken geleden ook wat besteld bij taartencentrum. Direct netjes betaald en ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen. Heb meerdere malen gebeld, gemaild, voicemail ingesproken, smsjes gestuurd en ik krijg gewoon nergens reactie op.
Ik woon helaas niet in de buurt van taartencentrum en om nou 1,5 uur te rijden voor ik in zoetermeer ben schiet niet op.

33

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Lupe schrijft op haar website in de algemene voorwaarden dat ze 30 dagen de tijd heeft voor verzending. Deze zijn nog niet voorbij. Nu moet ik er toevallig morgen zijn dus als je me je gegevens ( en die van je bestelling) in een pb geeft zal ik eens vragen of ze het al verstuurd heeft.

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

34

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Butzies ik heb je een pb gestuurt. Bedankt dat je het even wilt vragen :)